کد خبر : 1558619 | 12 مهر 1397 ساعت 10:32 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلبا: فیفا دروغ می‌گوید، مسی بهترین است

یوردی آلبا، مدافع بارسلونا معتقد است که عنوان بهترین بازیکن فیفا یک دروغ است و لیونل مسی در یک سطح دیگر نسبت به دیگر بازیکنان قرار دارد.

آلبا: فیفا دروغ می‌گوید، مسی بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، مسی یکی از بهترین عملکردهایش را در پیراهن بارسا، شب گذشته مقابل تاتنهام به نمایش گذاشت تا تیمش 4-2 پیروز شود. ستاره آرژانتینی در بین سه کاندیدا نهایی عنوان بهترین بازیکن فیفا نیز حضور نداشت، جایزه ای که سرانجام به لوکا مودریچ رسید. آلبا نیز مدعی شد که این عنوان یک دروغ است و مسی با اختلاف بهترین است.

 

 

 

1342088

 

 

او گفت:" به نظر من، عنوان بهترین بازیکن فیفا یک دروغ است. مودریچ بازیکن بزرگی است، یکی از بهترین های جهان است ولی مسی در یک سطح دیگری است و در یک فضای دیگری بازی می‌کند. یک بار دیگر نشان داد که بهترین بازیکن جهان است. وقتی لئو می‌دود، باقی ما فقط باید تماشا کنیم. او بهترین است و باعث می‌شود ما هم بهتر باشیم."

 

مسی تا به اینجای فصل 10 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده است. آلبا پس از بازی شب گذشته به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و گفت:" اگر در تمام بازی ها مثل امشب باشیم، تمام دیدارهای سال را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت."

دیدگاه‌ها