کد خبر : 1558622 | 12 مهر 1397 ساعت 09:53 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت، دلیل غیبت ستاره دورتموند مقابل موناکو

کریستین پولیشیچ، ستاره‌ی آمریکایی دورتموند که در بازی دیشب این تیم مقابل موناکو حاضر نبود این هفته در رقابتهای بوندس‌لیگا هم بازی نخواهد کرد و بازی‌های دوستانه‌ی تیم ملی کشورش را هم از دست خواهد داد.

مصدومیت، دلیل غیبت ستاره دورتموند مقابل موناکو

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان پیروزی 3-0 زردپوشان دورتموند مقابل موناکوی فرانسه، کریستین پولیشیچ به دلیل پارگی عضلاتی در ناحیه‌ی ساق پا روی نیمکت نشسته بود ولی به نظر می‌رسد او باید از این پس مدت بیشتری نیمکت‌نشین باشد. خبر مصدومیت پولیشیچ توسط باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام شده. این فوتبالیست 20ساله در چهار بازی اخیر دورتموند، به طور کامل برای این تیم بازی کرده بود. البته او در اوایل فصل دو بازی را به خاطر مشکلات عضلانی از دست داده بود. 

 

باشگاه دورتموند با انتشار اطلاعیه‌ای از طریق وبسایت رسمی باشگاه اعلام کرد که پولیشیچ بدون شک بازی بعدی زردپوشان در بوندس‌لیگا که روز شنبه مقابل آگسبورگ برگزار می‌شود را از دست خواهد داد. 

 

همچنین معلوم نیست پولیشیچ بتواند به همراه تیم ملی کشورش آمریکا در دو مسابقه‌ی دوستانه مقال کلمبیا و پرو که یازدهم و شانزدهم اکتبر برگزار می‌شوند شرکت کند. 

 

پولیشیچ در سال 2018 تا کنون تنها چهار بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده. این در حالی است که تعداد بازی‌های ملی او در سال 2017 تعداد 9 بازی بوده. البته اگر آمریکا می‌توانست به جام جهانی روسیه راه پیدا کند پولیشیچ مسلماً بازی‌های ملی به مراتب بیشتری در کارنامه داشت و فوتبالیست به مراتب شناخته‌شده‌تری می‌شد.

دیدگاه‌ها