کد خبر : 1558623 | 12 مهر 1397 ساعت 09:56 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

فاور: کلید پیروزی دورتموند، صبر بود

بعد از پیروزی 3-0 بوروسیا دورتموند مقابل موناکو در هفته‌ی دوم از گروه A رقابتهای چمپیونزلیگ همه‌ی بازیکنان و دست‌اندرکاران دورتموند معتقد بودند که کلید پیروزی‌شان در این بازی صبر بوده است.

فاور: کلید پیروزی دورتموند، صبر بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاور در حالی دومین بازی خود در لیگ قهرمانان را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند که در نیمه‌ی اول نتوانسته بودند دروازه‌ی موناکو را باز کنند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. اما دورتموند در نیمه‌ی دوم یک سر و گردن بالاتر از حریف نشان داد تا لوسین فاور سرمربی جدید زردپوشان آلمانی نشان دهد تیمش در نیمه‌ی مربیان حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

 

لوسین فاور بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نیمه‌ی دوم برای ما به مراتب بهتر از نیمه‌ی اول بود. در این نیمه در پرسینگ خیلی بهتر از نیمه‌ی اول کار کردیم و اعتماد به نفس بیشتری داشتیم. از همه مهمتر اینکه ما در این بازی صبور بودیم و این کلید موفقیت‌مان در نیمه‌ی دوم شد". 

 

فاور ضمن تحسین از عملکرد دروازه‌بان و خط دفاعی‌اش گفت:" اینکه نیمه‌ی اول را بدون دریافت گل تمام کردیم و به رختکن رفتیم نکته‌ی مثبتی بود. بله واقعیت این است که موناکو در نیمه‌ی اول سه بار فرصت گلزنی پیدا کرد که فرصت‌های خیلی خطرناکی بودند و می‌توانستند دروازه‌ی ما را باز کنند".

 

لوسین فاور در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" رویهم‌رفته پیروزی شیرینی بود که استحقاقش را داشتیم. برون لارسن اخیراً برای ما خیلی بازی کرده بود و وقت آن بود که به او کمی استراحت بدهم. او این هفته یک نیمه استراحت کرد و از نیمه‌ی دوم به زمین رفت ولی از همان ابتدا تاثیرگذار بود و با گلی که زد نقش مهمی در پیروزی ما داشت. حرکت او روی گل اول واقعاً هوشمندانه بود".

دیدگاه‌ها