کد خبر : 1558633 | 12 مهر 1397 ساعت 10:44 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

قشنگی ورزش به این است که دوباره می توانی بلند شوی

وعده زهرا نعمتی برای پاک کردن خاطره تلخ جاکارتا

کماندار پارالمپیکی ایران وعده داد که در بازی های پاراآسیایی خاطره تلخ آسیایی را از ذهن ها پاک کند.

وعده زهرا نعمتی برای پاک کردن خاطره تلخ جاکارتا

به گزارش "ورزش سه"، زهرا نعمتی که برای اولین بار به عنوان یک ورزشکار معلول ایرانی تصمیم گرفت در هر 2 رقابت بازی های آسیایی و پاراآسیایی شرکت کند، در اولین چالش خود خیلی موفق نبود. حذف تلخ او به خاطر سهل انگاری مربی اش و نرسیدن سر مسابقه بازتاب های گسترده ای داشت.


حالا این کماندار که سابقه کسب 2 مدال طلای پارالمپیک را در کارنامه دارد، بدون استراحت بار دیگر راهی جاکارتا شده تا این بار در بازی های پاراآسیایی شرکت کند.


نعمتی در فاصله 2 روز تا آغاز این رقابت ها می گوید: « هنوز خستگی بازی‌های آسیایی جاکارتا را به تن دارم، اما با دعای خیر مردم و روحیه‌ای که از آنها می‌گیرم، پرامید، پرتوان و جنگنده‌تر برگشته‌ام.تجربیات بازی‌های آسیایی به من کمک خواهد کرد، چراکه یک بار دیگر این فضا را تجربه کرده‌ام و هرچند خاطرات خیلی خوشایندی برای من نداشت، اما سعی می‌کنم به خاطرات ناخوش را فراموش کرده و همه توجهم را به بازی‌های پاراآسیایی متمرکز کنم. قطعاً تجربیاتی که داشتم کمک خواهد کرد تا بتوانم راحت‌تر به فعالیتم ادامه دهم.»


وی در ادامه وضعیت روحی خود را هم مساعد توصیف می کند: «اگرچه از لحاظ روحی شرایط خوبی دارم، اما لحاظ جسمی هنوز به ریکاوری خوبی دست پیدا نکرده‌ام. با این حال ناامید نیستم و قطعاً همه تلاشم را برای کسب بهترین عملکردم خواهم کرد. یک ورزشکار ممکن است خواسته یا ناخواسته بارها و بارها شکست را تجربه کند و طعم تلخ آن را بچشد. در بازی‌های پاراآسیایی نیز ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، اما قشنگی ورزش به این است که می‌توانی دوباره بلند شده، شروع کنی و هیچ‌گاه ناامید نشوی.»

 

1329140

دیدگاه‌ها