کد خبر : 1558637 | 12 مهر 1397 ساعت 10:50 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو رویس: زیر نظر فاور، بازیکنان بهتری شده ایم

مارکو رویس کاپیتان بوروسیا دورتموند می‌گوید کسی نباید از موفقیت‌های این تیم در بوندس‌لیگا و چمپیونزلیگ با هدایت سرمربی جدیدش لوسین فاور متعجب باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند دیشب در استادیوم خانگی خود با پیروزی 3-0 مقابل موناکو با حساب تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید صدرنشین گروه A چمپیونزلیگ شد. سه روز پیش، شاگردان فاور در بوندس‌لیگا هم با پیروزی 4-2 مقابل بایر لورکوزن به صدر جدول رسیده بودند. 

 

رویس بعد از پیروزی تیمش مقابل موناکو به خبرنگاران گفت:" من فلسفه‌ی مربی‌مان را می‌‌دانم و برایم روشن است که او چه توانایی‌هایی دارد. برای همین از اینکه تیم در فصل جدید به این خوبی نتیجه می‌گیرد تعجب نمی‌کنم. البته ما هنوز کارهای زیادی در پیش داریم. ولی در حال حاضر همه چیز دست به دست هم داده و اوضاع دورتموند بر وفق مراد است". 

 

1342156

 

یاکوب برون لارسن دانمارکی که در بازی مقابل موناکو از نیمه‌ی دوم توسط فاور به زمین فرستاده شد و در دقیقه‌ی 51 توانست قفل دروازه‌ی موناکو را باز کرده و گل اول تیمش را به ثمر برساند هم به ستایش از سرمربی سوئیسی تیمش پرداخت و به خبرنگاران گفت:" سرمربی سعی می‌کند از ما به بهترین شکل ممکن استفاده کند و بهترین بازده را از ما بگیرد. او به جزئیات توجه زیادی می‌کند و می‌شود گفت نسبت به کوچکترین جزئیات وسواس دارد. من از این روحیه‌اش واقعاً لذت می‌برم و معتقدم کار او در دورتموند واقعاً حرف ندارد. من همیشه بی‌صبرانه منتظر تمرین بعدی هستم چون می‌دانم بعد از هر تمرین وقتی به خانه برمی‌گردم فوتبالیست بهتری شده‌ام". 

 

مانوئل آکانجی مدافع دورتموند هم بعد از بازی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درباره‌ی سرمربی‌اش گفت:" همه چیز مدیون تغییرات تاکتیکی‌ای بود که سرمربی در بازی داد، به خصوص بعد از پایان نیمه‌ی اول. یک تیم هر چقدر هم قبل از بازی برای مقابله با حریف آماده شود، اصل کار در جریان بازی است که سرمربی با تغییرات تاکتیکی پیروزی یا شکست را رقم می‌زند. امروز تغییرات تاکتیکی سرمربی ما خیلی به نفع‌مان بود".

دیدگاه‌ها