کد خبر : 1558643 | 12 مهر 1397 ساعت 11:09 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی سنگالی ناپولی: 

پیروزی بر لیورپول اعتماد به نفس‌مان را بالا برد

ناپولی دیشب در آخرین لحظات بازی مقابل لیورپول توانست شاگردان یورگن کلوپ را شکست دهد تا پس از انجام دو بازی در فصل جدید رقابتهای چمپیونزلیگ بدون شکست بماند.

پیروزی بر لیورپول اعتماد به نفس‌مان را بالا برد

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی ستاره‌ی سنگالی ناپولی بعد از این بازی گفت که معتقد است پیروی بر لیورپول اعتماد به نفس ناپولی و بازیکنانش را بسیار افزایش خواهد داد. ناپولی که دیشب در ورزشگاه خانگی‌اش، استادیو سن پائولو در طول بازی نسبت به حریف بزرگ انگلیسی‌اش برتری نسبی داشت در دقیقه‌ی 90 با گل لورنزو اینسینیه به پیروزی رسید و هواداران پرشورش را غرق شادی کرد. 


ناپولی با پیروزی بر فینالیست فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان از دو بازی خود چهار امتیازی شد و به صدر جدول گروه C رقابتها راه یافت. 


کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی بعد از بازی گفت که پیروزی بر لیورپول باعث شده شاگردان کارلو آنچلوتی که شنبه‌ی همین هفته در سری آ مقابل یوونتوس با شکست سنگین 3-1 مواجه شده بودند، بار دیگر خود را باور کرده و اعتماد به نفس بیشتری بدست آورند. 

 

کولیبالی در گفت و گو با شبکه‌ی اسکای اسپرتز ایتالیا گفت:" ما فصل را خوب شروع کردیم و امشب هم می‌خواستیم نمایش خوبی داشته باشیم و به اعتقاد من موفق هم شدیم. ما دوباره خودمان را باور کردیم و از این به بعد با اعتماد به نفس بیشتری به آینده نگاه خواهیم کرد". 

 

دفاع‌وسط 27ساله‌ی ناپولی در عین حال از سرمربی‌اش آنچلوتی حمایت کرد. آنچلوتی‌ای که شنبه‌ی این هفته بعد از شکست شاگردانش مقابل یوونتوس به شدت از عملکرد آنها در میدان انتقاد کرده بود. 

 

1342160


کولیبالی در این باره به اسکای اسپرتز ایتالیا گفت:" حق با سرمربی است. ما باید به خودمان باور داشته باشیم. ما تیم خوبی داریم که فوتبالیست‌های بااستعدادی در آن حضور دارند". 

 

کولیبالی در فصل جاری در تک‌تک مسابقات ناپولی از دقیقه‌ی 1 تا دقیقه‌ی 90 بازی کرده و در مقابل لیورپول در بین مدافعین ناپولی یکی از بهترین عملکردها را داشت.

دیدگاه‌ها