کد خبر : 1558645 | 12 مهر 1397 ساعت 10:53 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

توصیف جالب فردیناند از درخشش مسی

ریو فردیناند، اسطوره فوتبال انگلیس به تمجید از لیونل مسی و عملکرد استثنایی او مقابل تاتنهام پرداخت.

توصیف جالب فردیناند از درخشش مسی

به گزارش "ورزش سه"، مسی شب گذشته یکی از شب های جادویی دوران فوتبالش را سپری کرد و توانست دو گل به ثمر برساند و گل اول را نیز برای تیمش بسازد تا شاگردان والورده، 4-2 پیروز میدان شوند. پس از بازی، فردیناند که به عنوان کارشناس شبکه BT Sport در ورزشگاه حاضر بود، به تمجیدی جالب از مسی پرداخت.

 

 

1342089

 

 

او گفت:" این بشر جادویی است. احساس خیلی خوبی دارم که توانستم از نزدیک و زنده او را تماشا کنم. فردا در مسیر مدرسه برای بچه‌هایم بازی امشب را تعریف خواهم کرد. عملکرد او در زمین فوتبال شبیه به شوخی است. انگار که یک ریموت کنترل در دست اوست، شرایط را بررسی می‌کند و می‌گوید :« خوب این بار توپ را به فلان جا می‌فرستم» و دقیقا توپ را به همان جا که می‌خواهد، می‌فرستد. پاس‌های او و تصمیم گیری‌هایش فوق العاده هستند و ضربات آخر را به جذاب ترین شکل ممکن می‌زند. "

 

فردیناند راجع به اشتباه هوگو لوریس گفت:" نمی‌دانم لوریس در زمین چه کار می‌کرد. دوس ندارم بدانم در رختکن چه چیز گفته است. سرش را تکان می‌داد، اشتباه بزرگی کرده بود."

 

فردیناند راجع به گل زیبای راکیتیچ نیز گفت:" با هر دو پا از روی زمین جدا شد و ضربه را با تمام قدرت زد؛ کشنده. تماشای تصویر آهسته اش زیبا بود. مطمئنا عکس این گل را روی دیوار خانه اش نصب خواهد کرد."

دیدگاه‌ها