کد خبر : 1558658 | 12 مهر 1397 ساعت 12:26 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی: با تمام وجود برای اینتر بازی می کنم

در جریان پیروزی 2-1 اینتر مقابل آیندهوون در رقابتهای چمپیونزلیگ مائورو ایکاردی ستاره‌ی آرژانتینی اینتر چه در خط حمله و چه در فاز دفاعی عملکرد درخشانی داشت.

ایکاردی: با تمام وجود برای اینتر بازی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، این پیروزی دومین برد پیاپی اینتر در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان بود. اینتر در بازی اول خود در فصل جدید چمپیونزلیگ هم موفق شده بود تاتنهام را هم در استادیوم خانگی خود در شهر میلان با همین نتیجه‌ی 2-1 شکست دهد. 

 

ایکاردی بعد از پیروزی مقابل آیندهوون به دوربین شبکه‌ی اسکای اسپرتز ایتالیا گفت:" من سعی می‌کنم برای تیم از جان و دل مایه بگذارم و هر لحظه که تیم به من احتیاج داشته باشد در خدمت تیم باشم. ما می‌دانستیم که در این بازی در دقایق پایانی باید دفاع کنیم. یکی از شگردهای آیندهوون که در آن استاد است، انداختن توپهای بلند به محوطه‌ی جریمه و بوجود آوردن اغتشاش در مقابل دروازه‌ی حریف است که ما امروز نگذاشتیم از این حربه استفاده کرده و مانع از کسب سه امتیاز توسط ما شوند". 

 

ایکاردی که بازوبند کاپیتانی اینتر را به بازو می‌بندد در بازی مقابل آیندهوون بهترین بازیکن اینتر در میدان بود. بازی‌ای که آیندهوون در آن ابتدا از حریف ایتالیایی پیش افتاد تا تماشاچی‌های هلندی حاضر در ورزشگاه خانگی آیندهوون به پیروزی تیم‌شان بر حریف قدرتمند ایتالیایی امیدوار شوند. ولی اینتر با درخشش ایکاردی با بازی برگشت و در نهایت با نتیجه‌ی 2-1 به پیروزی رسید. درخشش ایکاردی باعث شد لوچیانو اسپالتی سرمربی اینتر بعد از بازی کاپیتان آرژانتینی‌ تیمش را مورد ستایش قرار داده و از او به عنوان مهاجم کامل یاد کند. 

 

ایکاردی در هفته‌ی اول فصل جاری چمپیونزلیگ که نراتزوری در خانه‌ی  خود استادیوم جوزپه مه‌آتزا میزبان تاتنهامِ مائوریسیو پوچتینو بود هم در جریان بازی تیمش تاثیری کلیدی داشت. جالب اینجا است که اینتر در آن بازی هم ابتدا با گل دقیقه‌ی 53 اریسکن از تاتنهام عقب افتاد ولی ایکاردی در دقیقه‌ی 85 با به ثمر رساندن یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند تا ماتیاس وچینو در دقیقه‌ی 90+2 پیروزی را برای اینتر به ارمغان بیاورد.

 

1342178

دیدگاه‌ها