کد خبر : 1558661 | 12 مهر 1397 ساعت 12:45 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از داور سریلانکایی ادامه داد

استادالدوحه: دیلان پریرا با پرسپولیسی ها مهربان بود

رسانه های دوحه همچنان به جوسازی و انتقادات از داور سریلانکایی بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان ادامه می دهند و از او به عنوان داوری بدیمن برای فوتبال این کشور نام می برند.

به گزارش "ورزش سه"، استاد الدوحه امروز در گزارشی پیرامون عملکرد دیلان پریرا داور سریلانکایی جدال حساس السد با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از او به عنوان یکی از دلایل ناکامی نماینده قطر در این بازی مهم نام برد و مدعی شد تجربه نشان داده حضور این داور در بازی هایی که یک پای آن فوتبال ملی و باشگاهی قطر است، خوش یمن نیست.


استاد الدوحه با جوسازی های خود پیرامون عملکرد این داور سریلانکایی مدعی شد دیلان با پرسپولیسی ها خیلی مهربان بود چون اگر او کمی جدی تر قضاوت می کرد السد می توانست با فشار روانی کمتری از شکست برابر رقیب ایرانی خود بگریزد. ادعاهایی پوچ که هیچ کدام از کارشناسان داوری قطر هم آنها را تایید نکردند به خصوص در صحنه پنالتی روی علی علیپور که تصاویر داوری کاملا گویای درستی تصمیم کمک داور اول و تایید دیلان پریرا بود.


استاد الدوحه در پایان این گزارش آمار قضاوت های دیلان پریرا برای فوتبال قطر در سال های گذشته را منتشر کرد که طی 10 بار قضاوت پنج شکست برای این کشور در پی داشته است. 4 برد، یک تساوی، پنج شکست، دو ضربه پنالتی برعلیه قطر به همراه 14 بار اخطار دادن به بازیکنان قطری عملکردی بوده که داور سریلانکایی از خود بر جا گذاشته است.

 

1342179

دیدگاه‌ها