کد خبر : 1558707 | 12 مهر 1397 ساعت 16:04 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

این بازی، برگشت دارد

پایان کارناوال شادی سرخ ها در شبکه های اجتماعی

نگاهی به فعالیت هواداری در شبکه های اجتماعی از سوی پرسپولیسی ها نشان می دهد کارناوال شادی آن ها که پس از بازی با السد تشکیل شده بود، به پایان رسیده است.

پایان کارناوال شادی سرخ ها در شبکه های اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت پیروزی غیرمنتظره ای با لشکری از مصدومان و محرومان مقابل تیم قدرتمند السد در قطر داشتند و همین موضوع، هواداران این تیم را بسیار مسرور کرد و باعث شد آن ها ساعت ها و روزها در شبکه های اجتماعی مختلف، خوشحالی شان را وصف و از اعضای تیم تشکر و حمایت کنند؛ البته در این بین کری خوانی هایی هم دیده می شد.

 

اما حالا که نزدیک به 48 ساعت از بازی پرسپولیس - السد می گذرد، به نظر می رسد این کارناوال شادی به پایان رسیده و قرمزها با واقعیتی به نام وجود بازی برگشت و البته ادامه مسابقات داخلی روبرو شده اند. آن ها به خوبی دریافته اند که هنوز کار صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده و همچنین تیم محبوبشان چند بازی سخت و سنگین در لیگ برتر خواهد داشت و تداوم خوشحالی بابت پیروزی شیرین مقابل السد می تواند برای تیم مضر باشد. چرا که در صورت تاثیرگذاری روی اعضای تیم، می تواند باعث تخلیه روانی آن ها شده و به اتفاقی ناگوار در بازی برگشت تبدیل شود.

 

بیان این موضوعات از زبان هواداران تیم های ایرانی در شبکه های اجتماعی، رشد و نمو فکری آن ها را نشان می دهد و ثابت می کند حضور مربیانی چون برانکو ایوانکوویچ، کارلوس کی روش و... علاوه بر رشد فنی و فکری فوتبالیست ها، در هواداران نیز تاثیر می گذارد و آن ها را به سمت حرفه ای شدن سوق می دهد.

دیدگاه‌ها