کد خبر : 1558768 | 12 مهر 1397 ساعت 22:23 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان بیکار برای تیم ما حاشیه درست می‌کنند؛

یزدی: به من می‌گویند دلال؟ بیایند ثابت کنند!

سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از باخت تیمش مقابل صنعت نفت، به شدت نسبت به حواشی اطراف آبی های خوزستان معترض بود و آن را دلیل عمده باخت تیمش قلمداد کرد.

یزدی: به من می‌گویند دلال؟ بیایند ثابت کنند!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی پس از شکست سنگین تیم استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: جا دارد یک تبریک به تیم صنعت نفت بگوییم که به مرحله بعدی صعود کرد. ما از این باخت متاثر هستیم اما من فکر می کنم راجع به مسائل فنی بازی نباید صحبت کرد. به جای آن باید راجع به یک سری اتفاقات صحبت کرد که در فوتبال می افتد و هیچ کسی اصلا پاسخگوی آن نیست.

 

حرف های جنجالی مربی استقلال اینگونه آغاز شد: عده ای خود را به این تیم منتسب کرده اند و متاسفانه از همان روز اول دارند برای ما چالش درست می کنند. البته من می دانم دلیلش چیست. امروز هم که ما را از بالا دلال خطاب کردند. این آقایان باید بیایند ثابت کنند که داریوش یزدی در فوتبال دلالی می کند. یزدی در این فوتبال صادقانه کار خود را پیش برده است. اگر آنها ثابت کردند، یزدی برای همیشه از این فوتبال بیرون می رود. اما اگر ثابت نکردند باید تا آخر پای حرفشان بایستند و من هم تا آخر دنبال این موضوع هستم. ضمن اینکه به گوشم رسیده یک سری از دوستان ما که بیکار هستند، از روز اول دارند به این ها خوراک می دهند. الان بیکار هستند و دارند هزینه می کنند که بیایند و یک تیمی را بگیرند و این تیم می تواند استقلال خوزستان باشد که مربی اش داریوش یزدی است. خب به چه قیمتی؟ از این بحث خارج می شوم چون می دانم کسی هم پیگیرش نیست. البته چک کردن این موضوعات برای دستگاه های امنیتی اصلا سخت نیست. حساب های کسانی را که به من دلال و خائن می گویند، در این دو ماه حضور داریوش یزدی بررسی کنند و ببینند چه اتفاقاتی افتاده است. خودشان به زبان آوردند. به هر حال دروغگو کم حافظه است. همین دیشب آمدند به مجموعه سرپرستی، بازیکنان و کادر فنی تیم هتک حرمت کردند. ما هر بازی که در اهواز داشتیم، این آقایان شب قبلش برنامه ریزی شده آمدند و به ما توهین کردند. ما باید با چه تمرکزی وارد مسابقه شویم؟ این ها می خواهند تمرکز ما را به هم بزنند، ما خیلی مقاومت می کنیم ولی بازیکنان ما بعضا جوان هستند و تسلیم می شوند.

 

یزدی افزود: موضوع بعدی فکر می کنم به فدراسیون و کمیته داوران مربوط می شود. بازی امروز یک دربی خانگی حساس بود اما داوری را برای آن انتخاب کردند که تا به حال در لیگ برتر سوت نزده است و این اولین بازی اش برای تیم های لیگ برتری بود. این داور متولد اندیمشک است و آنجا زندگی می کند و منتسب به شهری است که مدیرعامل صنعت نفت اهل آنجاست. مگر می شود چنین اتفاقی را فدراسیون نداند ولی داریوش یزدی بداند؟ مسئولان چیدمان داوری نمی دانند این مسئله می تواند باعث ضرر یک تیم بشود؟ آیا دربی یک داور باتجربه نمی خواهد؟ حالا چرا از داوری حرف می زنیم. ما دو هیچ جلو افتادیم. تا قبل از اعلام پنالتی برای صنعت، بازی از نظر تاکتیکی کاملا یک طرفه به نفع ما داشت انجام می شد. ما دو گل زدیم و چند موقعیت دیگر هم به وجود آوردیم. اما یکباره داور با آن پنالتی آب سردی روی پیکره تیم ما ریخت و بازی را از چنگ ما درآورد. من همه صحنه ها را ندیدم، اما پنالتی روی کرار اصلا پنالتی نبود. ضمن اینکه در محوطه حریف برای تیم ما پنالتی اتفاق افتاد ولی داور بیخیال از آن گذشت.

 

سرمربی آبی ها ادامه داد: بارها شنیدیم کرار بازیکنی است که داوران را فریب می دهد. امروز هم این کار را کرد. مگر می شود شما این را بدانی و باز هم از این بازیکن فریب بخوری! البته من معتقدم فریب نخورد. چیزهای دیگری بود. اگر آنچه ما فکر می کنیم واقعیت داشته باشد، باید فاتحه این فوتبال را خواند. ما بیاییم با آن همه زحمت و  با وجود فحاشی هایی که عده ای برنامه ریزی شده انجام می دهند، از نظر داوری هم اینگونه متضرر شویم. یزدی تا آخرین لحظه ای که در این فوتبال حضور دارد، به دنبال عدالت است. هر کس می تواند خلاف این را ثابت کند، جلو بیاید. استقلال خوزستان هوادار آنچنانی ندارد. یک عده آدم انگشت شمار دارد که از روز اول چالش درست می کردند. حتی شنیده ام در گذشته هم این کار را می کردند. در سال های پیش اما دوستان ما سازش نادرستی با اینها کردند و این باعث شد متوقع شوند و خود را مالک تیم استقلال خوزستان بدانند. درآمد اینها از مربیان و بازیکنان تیم بیشتر است.

 

وی در ادامه اینگونه پیرامون بازی امروز صحبت کرد: حقیقتا در جام حذفی برنامه خیلی ویژه ای نداشتیم. روز اول هم گفتم که به دنبال فرصت دادن به بازیکنانی بودیم که کمتر بازی کرده اند. پرونده حذفی بسته شد و الان باید روی لیگ زوم بکنیم. ما سه بازی بسیار مهم پشت سر هم در اهواز داریم. امیدواریم در لیگ بتوانیم جبران کنیم. یزدی هیچگاه در طول یک فصل،  یازده گل نخورده است ولی حالا تیمش در دو بازی این تعداد گل را خورده است. این علت های متعددی دارد. بخشی مربوط به ما است که به دنبال رفع آن هستیم. اما بخشی هم بیرونی است که تا حدودی درباره آن صحبت کردم.

 

سرمربی استقلال در مورد اینکه چقدر بی تجربگی می تواند باعث از دست رفتن پیروزی تیمش شده باشد، گفت: ما در توپ های ساده ای که روی دروازه می آید مرتکب اشتباه می شویم. ضمن اینکه باز هم تاکید می کنم داور باعث برخی اتفاق ها شد و حتی کاری کرد که احمد آل نعمه باتجربه هم تمرکزش را از دست بدهد. در بازی قبلی ما هم همین اتفاق افتاد. ما باید کار کنیم تا وقتی دو گل جلو می افتیم، بتوانیم نتیجه را حفظ کنیم.

 

یک خبرنگار از یزدی پرسید که چرا شما درباره افراد مزاحم تیم استقلال کد می دهید ولی اسم نمی برید. یزدی در پاسخ به او گفت: در حال بررسی هستیم و به برخی نتایج رسیده ایم ولی هنوز برای ما کاملا واضح نشده است. اگر شما هم چیزی می دانید، به ما کمک کنید.

 

او در پایان اشاره ای به اتفاقات دیروز تیمش کرد: تمرین دیروز ما نیمه تمام ماند و یک قسمتی که می توانست به ریکاوری بچه ها کمک کند، با حضور این عده خاص که درگیری فیزیکی با سرپرست تیم ما داشتند، انجام نشد. این چه دلیلی می تواند داشته باشد که یک نفر با اسم هوادار باشگاه بیاید با درگیری فیزیکی در شب مسابقه تمام بازیکنان ما را برانگیخته کند. من هرچه فکر می کنم، همین ها که گفتم به عقلم می رسد.

دیدگاه‌ها