کد خبر : 1558819 | 13 مهر 1397 ساعت 10:26 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاور، نگران برنامه‌ی فشرده‌ی دورتموند

بوروسیا دورتموند در 23 روز آینده باید در رقابتهای مختلف ملی و اروپایی در هفت بازی به میدان برود. فشار سنگین بازی‌ها برای زردپوشان آلمانی به حدی است که آنها بعد ازبازی‌شان با موناکو در چمپیونزلیگ با بازی بعدی خود با آگسبورگ تنها 72 ساعت زمان دارند.

لوسین فاور، نگران برنامه‌ی فشرده‌ی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، لوسین فاور سرمربی سوئیسی دورتموند روز پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما روز چهارشنبه ساعت 11 شب در چمپیونزلیگ بازی کردیم وباید روز شنبه ساعت 3 بعد از ظهر در بوندس‌لیگا به میدان برویم، فاصله‌ی این دو بازی واقعاً خیلی کم است. برای همین ریکاوری هر چه سریعتر برای ما از هر چیزی مهمتر است".

 

فاور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام  بازیکنانش را برای روز شنبه در اختیار خواهد داشت جواب دقیقی نداد و تنها گفت:" یکی دو نفر مصدومیت‌های جزئی پیدا کرده‌اند. باید تا فردا منتظر بمانیم و مطمئن شویم کدام بازیکنها می‌توانند شنبه بازی کنند". 

 

1342347

 

فاور معتقد است تیم آگسبورگ که شاگردان او شنبه به مصافش خواهند رفت تیمی بسیار منظم و سازمان‌یافته است که با پرسینگ سنگین می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. از سوی دیگر میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند معتقد است آگسبورگ که در حال حاضر در رتبه‌ی هشتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار دارد و تا کنون 2 پیروزی، 2 تساوی و 2 باخت کسب کرده حریف راحتی نخواهد بود. زورک گفت:" بازی با آنها به هیچ وجه ساده نیست. اینکه آنها توانستند در مونیخ از بایرن تساوی 1-1 بگیرند اتفاقی نبود. آگسبورگ وقتی در مقابل تیمهایی قرار می‌گیرد که مایل به دیکته کردن سبک بازی خود هستند، کار را برایشان فوق‌العاده سخت می‌کند. بنابراین در بازی مقابل آگسبورگ به صبر نیاز داریم و باید خیلی صبور باشیم". 

 

اما دورتموند در فصل جدید نشان داده که می‌تواند در بازی‌های خود صبور باشد. زردپوشان آلمانی این را در جریان پیروزی 3-0 اخیرشان بر موناکو نشان دادند. آنها در نیمه‌ی اول به دلیل پرسینگ سنگین تیم فرانسوی قادر به گلزنی نشدند ولی با پیشه کردن صبر و مسلط بون بر اعصاب خود در نیمه‌ی دوم با به ثمر رساندن سه گل، یک پیروزی مهم و ارزشمند بدست آوردند. دورتموند تنها باید تعادلی که لوسین فاور بین تعادل در فاز دفاعی و انرژی و شور جوانی در فاز تهاجمی بوجود آورده را حفظ کند.

 

دیدگاه‌ها