کد خبر : 1558842 | 13 مهر 1397 ساعت 12:40 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو رویس: سانچو دورتموند را پرهیجان کرده

مارکو رویس کاپیتان بوروسیا دورتموند با ستایش از جیدون سانچو پدیده‌ی جوان انگلیسی این باشگاه از او به عنوان یک فوتبالیست خیابانی یاد کرد و گفت سانچو فضای باشگاه را شاد و پرهیجان کرده است.

مارکو رویس: سانچو دورتموند را پرهیجان کرده

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاور روز چهارشنبه با پیروزی 3-0 مقابل موناکو در لیگ قهرمانان با شش امتیاز صدرنشین گروه A این رقابتها شدند و در بوندس‌لیگا هم بعد از گذشت شش هفته، زردپوشان دورتموند با یک اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول قرار دارند. 

 

کاپیتان دورتموند مارکو رویس معتقد است جیدون سانچو که اخیراً برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت شده است در روند موفقیت‌های فصل جاری دورتموند نقش مهمی داشته و جوانانی مثل او و یاکوب برون لارسن دانمارکی می‌توانند در چالش برای کسب قهرمانی بوندس‌لیگا به زنبورهای زرد فوتبال آلمان کمک بسیار بزرگی بکنند. قهرمانی‌‌ای که دورتموند بعد از سال 2012 که با یورگن کلوپ به آن دست یافت دیگر قادر به تکرارش نبوده است. 

 

رویس در گفت و گو با وبسایت  رسمی بوندس‌لیگا این باره گفت:" جیدون پر از شور و شوق است و شور و شوقش مُسری است. او و جوانهای دیگر تیم کمک بزرگی به دورتموند می‌کنند ولی جیدون در کنار کمکهای مهمش در قالب نقشی که در تیم بازی می‌کند، به صورت انفرادی هم پدیده‌ی درخشانی است و چه در زمین و چه بیرون از زمین برای دورتموند مهره‌ی ارزشمندی به حساب می‌آید. وضعیت فعلی ما با جوانهایی مثل جیدون سانچو و برون لارسن عالی است و امیدوارم به  همین روند ادامه بدهیم. ما در زمین با اعتماد به نفس کامل بازی می‌کنیم و این عاملی است که باعث شده در حال حاضر بهترین تیم آلمان باشیم".

 

رویس در ادامه گفت:" بازی کردن در کنار کسی مثل جیدون سانچو که فوتبالیست خیابانی است واقعاً لذت‌بخش است. ما باید به داشتن چنین فوتبالیستی افتخار کنیم. ولی البته روز شنبه بازی ما با آگسبورگ بازی سخت و متفاوتی خواهد بود. باید قبل از وقفه‌ی دیدارهای ملی، تمام انرژی‌مان را جمع کنیم و از این بازی هم با موفقیت بیرون بیاییم".

 

دیدگاه‌ها