کد خبر : 1558843 | 13 مهر 1397 ساعت 12:47 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و 80 لمس توپ در محوطه جریمه!

سرخپوشان پایتخت در دیدار مقابل السد 80 بار توپ را درون محوطه جریمه پرسپولیس لمس کردند.

پرسپولیس و 80 لمس توپ در محوطه جریمه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی مقابل السد به برتری رسید که اکثر دقایق بازی را در حال دفاع کردن بود و این کار را هم به خوبی انجام داد. برانکو ایوانکوویچ که محمد انصاری، حسین ماهینی و کمال کامیابی نیا را از بین عناصر دفاعی تیمش در اختیار نداشت، با اتخاذ تاکتیک درست و البته به لطف اجرای درست آن توسط شاگردانش، توانست تیم السد را مهار کند.

 

حالا نگاهی به نقشه لمس توپ پرسپولیسی ها، نشان می دهد آن ها بیش از هر نقطه دیگری در محوطه جریمه شان توپ را لمس کرده اند. مدافعان پرسپولیس 80 بار توپ را در محوطه جریمه لمس کردند که اکثرشان منجر به دفع توپ، توپ گیری و تکل شد.

 

این در حالی است که حریف، 32 بار در محوطه جریمه خودش این کار را انجام داده بود! نکته جالب این که مدافعان تیم قرمزپوش اجازه ندادند السدی ها لمس توپ زیادی در محوطه جریمه پرسپولیس داشته باشند و یاران ژاوی تنها 16 بار در محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسیدند.

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ 11 بار در محوطه جریمه السد پایشان به توپ خورد که یکی منجر به پنالتی شد و دیگری هم پنالتی بود که علیپور وارد دروازه سعد الشیب کرد. به عبارتی می توان گفت آن چه اهمیت دارد همین است که قرمزها توانستند با کمترین لمس توپ در محوطه جریمه السد به این تیم ضربه بزنند و در دوحه شاگردان فریرا را شکست دهند.

 

دیدگاه‌ها