کد خبر : 1558852 | 13 مهر 1397 ساعت 12:50 | 95.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه درگیری های آقای خاص با خبرنگار سان

آخرین جنجال در کنفرانس مطبوعاتی مورینیو

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، واکنش جالبی به سوال خبرنگار جنجالی در کنفرانس خبری تیمش داشت.

آخرین جنجال در کنفرانس مطبوعاتی مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، آقای خاص فردا یکی از دیدارهای دشوار و مهم فصل را مقابل نیوکاسل برگزار خواهد کرد. با نتایج ضعیف کسب شده توسط یونایتد در هفته های اخیر، برخی نشریات از احتمال اخراج مورینیو در صورت نتیجه نگرفتن در این دیدار خبر داده بودند. آقای خاص در کنفرانس خبری پیش از دیدار شرکت کرد و با سوال جنجالی یک خبرنگار جنجالی، این کنفرانس خبری تنها ۳ و نیم دقیقه به طول انجامید و به پایان رسید.


نیل کاستیس پیش از این مطلبی راجع به احتمال حضور زیدان به جای آقای خاص نوشته بود که همین موضوع در یکی از کنفرانس‌های خبری باعث جنجال شد، تا جایی که مورینیو او را با دست نشان داد و از او انتقاد کرد.

 

1342373

 

 

کاستیس در کنفرانس خبری امروز نیز شرکت کرده بود و سوالی جنجالی از مورینیو پرسید که باعث برآشفتگی آقای خاص شد. او پرسید:" آیا شما تمام تلاشتان را برای تیم انجام می‌دهید؟"

 

مورینیو که از این سوال عصبانی به نظر می‌رسید، در ابتدا کمی به این خبرنگار نگاه کرد و به نظر قصد پاسخ دادن داشت ولی باز هم به نگاه کردن به او ادامه داد تا سرانجام از جایش بلند شد و کنفرانس خبری را ترک کرد.

 

این موضوع باعث شد کنفرانس خبری بسیار کوتاه تمام شود و تنها ۳ و نیم دقیقه به طول بینجامد و سوالات بسیاری از خبرنگاران که در این شرایط حساس قصد داشتند از مورینیو بپرسند، بی پاسخ بماند.

دیدگاه‌ها