کد خبر : 1558887 | 13 مهر 1397 ساعت 15:25 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرتور و نوید ظهور یک ژاوی جدید در بارسلونا

نمایش خرید جدید و برزیلی بارسا برابر تاتنهام، امیدواری های زیادی را به دنبال داشت.

آرتور و نوید ظهور یک ژاوی جدید در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آرتور تابستان امسال با رقمی بالغ بر 30 میلیون یورو از گرمیو به بارسلونا اضافه شد. بسیاری به او لقب ژاوی جدید را داده بودند و حتی لیونل مسی در مصاحبه ماه گذشته خود به تمجید از این بازیکن پرداخت و اعتراف کرد که بیش از هر بازیکنی او را به یاد ژاوی می اندازد.

 

 

1342402

 

 

آرتور تا پیش از بازی چهارشنبه شب برابر تاتنهام، فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی بارسا پیدا نکرده بود ولی در یکی از حساس ترین  بازی های فصل از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و نمایشی فوق العاده را از او شاهد بودیم به طوریکه والورده در نشست خبری پس از بازی با تاتنهام گفت که در ادامه فصل، او حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

قدرت حفظ توپ و ارسال پاس های دقیق و هوشمندانه باعث شده تا هواداران بارسا پس از سه سال امیدوار باشند تا یک ژاوی جدید را در تیم محبوب شان ببینند. حضور او در ترکیب اصلی، البته دو قربانی هم داشته است. با آرتور در زمین، بارسا از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر سیستم می دهد. همان سیستمی که فصل گذشته با آن بازی می کرد و قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را برای این تیم به دنبال داشت.

 

 

1342404

 

 

با این سیستم، به ناچار دمبله و ویدال نیمکت نشین خواهند شد. تا همینجا ویدال دو مورد از نیمکت نشینی خود گلایه کرده و البته که برای دمبله نیز این قضیه گران تمام خواهد شد. ستاره ای که از ابتدای فصل به بازیکن بارسا تبدیل شده بود ولی برابر تاتنهام یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. باید دید یکشنیه شب در زمین والنسیا، والورده بازهم به آرتور اطمینان خواهد کرد یا اینکه دمبله به ترکیب اصلی باز می گردد.

دیدگاه‌ها