کد خبر : 1558912 | 13 مهر 1397 ساعت 17:25 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با منچسترسیتی

کلوپ: صحبت از جنگ قهرمانی با سیتی زود است

یکشنبه در آنفیلد، لیورپول و سیتی حساس ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس را برگزار خواهند کرد.

کلوپ: صحبت از جنگ قهرمانی با سیتی زود است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و سیتی هر دو در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند با این تفاوت که سیتیزن ها تفاضل گل بهتری دارند و رده نخست را به خود اختصاص داده اند.

سیتی 15 سال است که در زمین لیورپول پیروز نشده و فصل گذشته دو شکست 4-3 و 3-0 را در آنفیلد تجربه کرد. دیدارهای اخیر دو تیم نیز با برتری قرمزها به اتمام رسیده است.

 

 

 

1338185

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« فکر نمی کنم این بازی، جنگ قهرمانی باشد. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و صحبت از اینکه بازی یکشنبه، نبرد قهرمانی خواهد بود، منطقی نیست. این یک بازی خانگی بزرگ و مهم است برابر تیمی مثل سیتی که رقیبی دشوار برای مان محسوب می شود.

سال گذشته آنها استثنایی بودند و در نهایت نیز قهرمان شدند. تصور می کردم در مقاطعی از فصل، تمرکز خود را از دست بدهند اما اینطور نشد و از نظر من، کاملا قابل تحسین و احترام هستند.

باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم تا از یک طرف اجازه نزدیک شدن مهاجمان سیتی به دروازه خودمان را ندهیم و از یک سو بتوانیم موقعیت های گلزنی خلق کنیم.»

 

شکست غیرمنتظره برابر ناپولی:« باید از نو شروع کنیم. سیتی حریفی متفاوت با ناپولی و به نوعی قدرتمندتر است. هر بازی داستان خودش را دارد. اطمینان کامل به تیم خودم دارم و قصد داریم واکنشی مناسب به شکست برابر ناپولی نشان دهیم. هرگز دوست نداشتم به ناپولی ببازیم ولی شاید آن باخت، در بهترین زمان ممکن رخ داد. البته که دوست ندارم احساسی مشابه را در پایان بازی با سیتی تجربه کنم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها