کد خبر : 1558944 | 13 مهر 1397 ساعت 19:23 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کنفرانس مورینیو ساعت 8 صبح برگزار شد؟

ژوزه مورینیو در روز جمعه و ساعت 8 صبح کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کرد؛ زمانی غیرعادی برای گفتگو با رسانه ها.

چرا کنفرانس مورینیو ساعت 8 صبح برگزار شد؟

به گزارش "ورزش سه"، رقم خوردن اتفاقات عجیب و حواشی فراوان در کنفرانس مطبوعاتی های مورینیو تقریبا به اتفاقی همیشگی در هفته های اخیر تبدیل شده و امروز نیز این کنفرانس در ساعت غیرمعمول 8 صبح برگزار گردید.

 

حالا ریچارد کیز، مجری شبکه BBC معتقد است مورینیو برای تجریک کردن و عصبانی کردن مخاطبان این کار را انجام داده و به همین دلیل تصمیم گرفته کنفرانس خود را ساعت 8 برگزار کند.

 

1342373

 

به عنوان مثال، کنفرانس مطبوعاتی کلوپ در همان روز در ساعت 1.30 دقیقه برگزار شد و رسانه ها فرصت برای پرسش در رابطه با مشکلات را داشتند. مورینیو در چند هفته گذشته تحت فشار شدیدی قرار گرفته و به نظر می رسد تعدادی از دشمنان او در رختکن یونایتد هستند.

 

ریچارد کیز در این رابطه گفت: "مورینیو برگزاری کنفرانس در ساعت 8 صبح را برای تحریک کردن و عصبانی کردن مخاطبان انجام داد اما فکر می کنم حالا برای نجات او دیگر خیلی دیر شده باشد."

 

این اولین اظهارنظر ریچارد کیز در رابطه با سرمربی یونایتد نیست. او اخیرا توییت کرده بود: "مورینیو نگران از دست دادن شغلش نیست و من فکر می کنم او در تلاش است فقط برای خود زمان بخرد، چند روز دیگر هم به مورینیو بدهید."

دیدگاه‌ها