کد خبر : 1558982 | 13 مهر 1397 ساعت 21:26 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاکتیک منطقی آقای کاپیتان برابر استادش

جواد نکونام در بازی جام حذفی برابر سپاهان با اتکا به تاکتیک منطقی حریف قدرتمند خود را متوقف کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دقایقی پیش دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به پایان رسید و طی آن شاگردان قلعه‌نویی با کسب برتری برابر حریف شمالی خود در ضربات پنالتی به جمع هشت تیم برتر این جام صعود کردند.


اما جواد نکونام تیمش را در این بازی با تاکتیکی دفاعی به زمین فرستاد. به طوریکه در اکثر دقایق دیدار چشم به ضد حملات دوخته بود و نتوانست از فرصت‌های به دست آمده استفاده خوبی بکند. شاید طرفداران فوتبال این نمایش را دور از فوتبال جوانمردانه بدانند اما حقیقت این است که زور نساجی مقابل سپاهان در همین حد بود.


نساجی تیمی است که بعد از 24 سال به سطح اول فوتبال ایران صعود کرده و سپاهان با پنج عنوان قهرمانی یکی از قدرت‌های فوتبال ایران است. از طرفی دو تیم را از لحاظ داشتن مهره و امکانات نمی‌توان مقایسه کرد و همه این‌ها دلیلی می‌شود بر دفاعی بازی کردن شاگردان نکونام و خرده زیادی هم نمی‌توان از آن گرفت. چون به دنبال کسب شخصیت برای خود هستند و با کسب نتیجه در این مسابقات به هدف خود دست می‌یابند.


این دو تیم هفته نهم لیگ برتر را هم برابر یکدیگر به پایان می‌رسانند و باید دید با توجه به شناخت حاصل شده در پایان مسابقه امروز، در آن جدال چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

 

 

 


عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها