کد خبر : 1559014 | 13 مهر 1397 ساعت 23:45 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز: منچستر به الکسیس نیاز ندارد

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است این باشگاه به الکسیس سانچس ستاره شیلیایی نیاز ندارد.

اسکولز: منچستر به الکسیس نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز که روزگاری مرد اول خط هافبک یونایتدها بود درباره الکسیس سانچس اعتقاد دارد که منچستریونایتد هیچ وقت نیاز واقعی به الکسیس سانچس نداشته است! اسکولز همچنین می گوید او در اولدترافورد سوخت می شود و نمی تواند توانایی هایش را نشان دهد.

در ژانویه قبلی منچستر با اصرار خوزه مورینیو الکسیس را به خدمت گرفت و البته میختاریان به آرسنال رفت. اسکولز در حالی این صحبت ها را انجام داد که دیگر باشگاه شهر منچستر علاقه زیادی به جذب الکسیس سانچس دارد.

پل اسکولز در گفتگو با رادیو 5 بی بی سی گفت:" این واقعا دشوار است، همه می دانیم او توانایی های زیادی را دارد، در آرسنال و بارسلونا کاملا نشان داده است. فقط یک دلیل برای این نمایش وجود ندارد، من نمی دانم.

 

1303878

 

من زمان امضای قرارداد هم هرگز فکر نکردم او مورد نیاز باشد، من فکر کردم که او در پست راشفورد و مارسیال است و جای آن را پوشش داده است. بدیهی است که من فکر کردم او کیفیت بیشتری به تیم می دهد و سطح تیم را بالاتر می برد، به نظر می رسد الکسیس در حال تلاش است.

وقتی شما در فرم بدی قرار دارید، اعتماد به نفس تان را هم از دست می دهید. زمان هایی هست که شما نمی خواهید بازی کنید و احساس می کنید نمی توانید توپ را به بازیکنی که 10 متر آنطرف تر است، پاس بدهید. من امیدوارم او بتواند ویژگی های خود را نشان دهد چون همه می دانیم که او آن ها را دارد."

دیدگاه‌ها