کد خبر : 1559022 | 14 مهر 1397 ساعت 08:52 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر:

افت بایرن موقتی است، ما پرقدرت برمی‌گردیم

بایرن مونیخ بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی بدون پیروزی بی‌صبرانه منتظر است تا امروز شنبه در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانس آرنا با پیروزی بر مونشن‌گلادباخ به ناکامی‌های اخیر خود پایان دهد.

افت بایرن موقتی است، ما پرقدرت برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در بازی قبلی خود که در لیگ قهرمانان مقابل آژاکس برگزار کرد اگر سیوهای درخشان و عملکرد عالی دروازه‌بانش مائوئل نویر نبود به جای کسب نتیجه‌ی تساوی 1-1 بازی را به حریف هلندی واگذار کرده بود. اما کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است که تنها از او نباید تعریف و تمجید شود. نویر در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" سون هم اگر جای من درون دروازه بود همانقدر خوب کار می‌کرد".

 

نویر در ادامه درباره‌ی اشتباهات بازیکنان بایرن که به عقیده‌ی منتقدین یکی از عوامل اصلی ناکامی‌های اخیر این تیم بوده به این نکته اشاره کرد که این انتقاد دقیق نیست و نمی‌توان عملکرد ضعیف بایرن در سه بازی اخیر را به اشتباه یک بازیکن یا چند بازیکن خاص مرتبط کرد. نویر گفت:" هر بازی را باید بر اساس شرایط  همان بازی بررسی کرد. در مقابل آگسبورگ و هرتا برلین ما در دفاع ضعف داشتیم و به همین دلیل بود که گل خوردیم. البته در مقابل آژاکس کمی بهتر بازی کردیم ولی این تیم هلندی نسبت به دوتیم قبلی‌ای که با آنها بازی کرده بودیم کاملاً متفاوت بود".

 

بایرن همچنین در استفاده از فرصتهای گلزنی خود ناکام بوده و این یکی از دلایل اصلی کسب نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر این تیم بوده است. نویر در این باره گفت:" ما در جریان بازی در بعضی دقایق خوب هستیم و در بعضی دقایق ضعیف عمل می‌کنیم. در مقابل آژاکس هر دو تیم فرصتهای خوبی داشتند ولی واقعیت این است که فرصتهای آژاکس بهتر بود. ما نتوانستیم در طول 90 دقیقه عملکرد ثابت و بدون فراز و نشیبی داشته باشیم. نمی‌دانم چرا بعد از دقیقه‌ی 15 بازی ما یکدفعه مشکل پیدا کرد. ولی همه چیز بد نبود و ما لحظات خوبی هم داشتیم".

 

نویر در ادامه‌ی صحبتهای خود گفت:" ما در همین  سه هفته هم رویهم‌رفته فوتبال خوبی بازی کردیم ولی بازی‌مان کامل نبود. وقتی گل اول را زدیم می‌دانستیم که نباید خیلی زود خودمان را برنده احساس کنیم و باید متواضع باشیم. در فوتبال اتفاق‌ها خیلی سریع رخ می‌دهد و یک تیم خیلی قوی هم ممکن است در مقابل حریفهای سرسخت امتیاز از دست بدهد، این دقیقاً همان اتفاقی بود که در بازی  با آژاکس برای ما افتاد".

 

دیدگاه‌ها