کد خبر : 1559071 | 14 مهر 1397 ساعت 11:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

دردسرهای حساسیت جام حذفی

برد دراماتیک سپاهان دوبار به خیر گذشت!(عکس)

شیرینی صعود دشوار سپاهان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی می رفت به تلخی کشیده شود اما خطر از بیخ گوش دو طرفدار اصفهانی گذشت.

برد دراماتیک سپاهان دوبار به خیر گذشت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت های حاکم بر جدال سپاهان با نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به قدری زیاد بود که اتفاقات و روند حاکم بر این بازی از نیمه دوم به بعد زمینه ساز دو اتفاق تلخ برای طرفداران روی سکوها همچنین عکاسان کنار زمین شد، اتفاقی که در نهایت با خیر و خوشی پایان یافت تا شیرینی صعود تیم محبوب نصف جهان به تلخی کشیده نشود.


اولین حادثه روی سکوهای تماشاگران رخ داد، جایی که یکی از طرفداران جوان سپاهان با پیراهن این تیم به خاطر استرس ناشی از نتیجه بازی تیم محبوبش به یکباره از حال رفت و روی دست سایر طرفداران از ورزشگاه خارج شد. اتفاقی نگران کننده که در ابتدا مشکوک به سکته قلبی بود اما با حضور به موقع عوامل اورژانس و این طرفدار احیا شد تا در دقایق پایانی وقت های اضافه دوباره به سکوها بازگردد.

 

1342614


زهرایی مسئول کانون هواداران سپاهان با تایید این موضوع گفت:« خدا خیلی رحم کرد که این طرفدار دوباره به جمع ما بازگشت. البته جا دارد از عوامل اورژانس حاضر در نقش جهان تشکر ویژه داشته باشیم که به موقع جان این طرفدار را نجات دادند».


دومین اتفاق اما این بار بعد از ضیافت پنالتی ها رقم خورد تا یکی از عکاسان قدیمی اصفهان این بار در شادی بعد از پنالتی پایانی مهدی کیانی به یکباره از حال برود و مقابل دیدگان امیر قلعه نویی و سایر نیمکت نشینان سپاهان روی زمین بیافتد. در خصوص او نیز با دخالت به موقع کادر پزشکی حاضر در زمین همین طور پزشکان سپاهان خطر بلافاصله رفع شد تا صعود سپاهان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی قربانی نگیرد.

 

1342615

 

 

 

دیدگاه‌ها