کد خبر : 1559076 | 14 مهر 1397 ساعت 11:36 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیازمند، دروازه‌بان سپاهان

در ضربات پنالتی انتظار بیشتری از خودم داشتم

سید پیام نیازمند، دروازه بان تیم سپاهان با مهار ضربه پنالتی محمد آبشک نقش پر رنگی در پیروزی تیمش در برابر نساجی داشت. هر چند سند پیروزی سپاهان در این بازی را محمد عباس زاده امضاء کرد که پنالتی اش را به بیرون زد و در ادامه مهدی کیانی که زننده آخرین ضربه پنالتی سپاهان بود.

در ضربات پنالتی انتظار بیشتری از خودم داشتم

به گزارش "ورزش سه"، در عین حال برای سید پیام نیازمند که درابتدای راه قرار دارد اعتماد امیر قلعه نویی می تواند جذاب باشد و آینده خوبی را برای او رقم بزند. چرا که سپاهان تیم بزرگی است و بازی در آن آنهم در این شرایط سنی می تواند ارمغان آور تجربیات گرانبهایی برای این دروازه بان جوان باشد.


این دروازه بان در خصوص شرایط بازی و هم چنین برتری تیم سپاهان در این بازی سخت و نفس گیر گفت: ما در تمان دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و باید در جریان بازی پیروز می شدیم. با این حال جای شکرش باقی است که در نهایت در ضربات پنالتی به آنچه که مستحق بودیم دست پیدا کردیم. گلی را هم که دریافت کردیم روی اشتباه فردی خودمان بود نه تبحر حریف. به هر صورت جام حذفی مسابقاتی است که جای کوچکترین اشتباهی در آن وجود ندارد و هر اشتباه می تواند یک تاوان سنگین به همراه داشته باشد. اگر چه حریف برای بعد از گل اول تا پایان بازی گل دیگر دریافت نکرد و با مقاومت خود کاری کرد که بازی به ضربات پنالتی کشیده شود اما به جز اشتباهی که ما مرکتب شدیم و به گل رسید موقعیت دیگری نداشت و دروازه امان را تهدید نکرد.


دروازه بان تیم سپاهان در مورد مهار پنالتی محمد آبشک و هم چنین ضربه پنالتی که محمد عباس زاده به بیرون زد، گفت: وقتی بازی به ضربات پنالتی کشیده شد یقین داشتم تیم ما برنده می شود چون ما در جریان بازی تیم برتر میدان بودیم. اگر چه ضربه محمد آبشک را مهار کردم و محمد عباس زاده هم پنالتی اش را بیرون زد اما انتظار بیشتری از خودم داشتم. جهت یکی دو پنالتی هم درست تشخیص دادم اما هر چه تلاش کردم نتوانستم ضربه را مهار کنم. در عین حال خوشحالم که در نهایت ما به حق خود در این بازی رسیدیم. من این پیروزی را تقدیم می کنم به 12 هزار تماشاگری که برای تشویق ما به استادیوم آمدند.

 

دیدگاه‌ها