کد خبر : 1559094 | 14 مهر 1397 ساعت 12:29 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

بمب افکن برزیلی، اسلحه مرگبار در نقش جهان

سپاهان همچنان با مهاجم بلندقامت برزیلی به رقیبان گل می زند تا روند روبه رشد خود را ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها هرگاه نامی از گلزن سپاهان به میان می آید بدون هیچ درنگی کی روش استنلی برزیلی بر سر زبان ها می افتد. همان مهاجمی که فصل پیش امیر قلعه نویی با سماجت عجیب خود مجوز حضور در فوتبال ایران و باشگاه ذوب آهن را از سازمان لیگ دریافت کرد و نمایش های دیدنی و تاثیرگذار او در این تیم ره صدساله را یک شبه برای این بازیکن طی کرد.


قلعه نویی بلافاصله بعد از کوچ به سپاهان نام شاگرد برزیلی خود را در صدر فهرست خریدها قرار داد تا کی روش باز هم شاگرد او لقب بگیرد. این خرید مثل فصل قبل برای سپاهانی ها هم فوق العاده از آب در آمد چون این روزها چه در لیگ برتر چه در جام حذفی گل های سپاهان روی توانایی فوق العاده مهاجم برزیلی در بهره بردن از نیروی هوایی به ثمر می رسد.

 

1342635


کی روش در بازی شب گذشته مقابل نساجی باز هم روی یکی از ارسال های بلند از کناره ها موفق شد بالاتر از همه بازیکنان حتی ولسیانی هم تیمی گرجستانی فصل گذشته که این روزها ستاره خط دفاع نساجی لقب گرفته است همچون بمب افکن گلی زیبا با ضربه سر چکشی وارد دروازه مهمان شمالی کند تا ارزش های خود را بیش از گذشته به رخ بکشد.


مسلما امیر قلعه نویی با برنامه ای خاص زمینه ورود شاگرد برزیلی را به اردوی زردپوشان فراهم کرد تا با تکیه بر بمب افکنی بلندپرواز به اهدافی که در این فصل دارد برسد، مهاجمی که تا اینجای فصل باعث روسفیدی او در عقد قرارداد با این بازیکن خارجی آن هم در نوسانات ارزی فعلی شده است.

دیدگاه‌ها