کد خبر : 1559096 | 14 مهر 1397 ساعت 12:31 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ترک تبار رم؛ جایگزین مورد نظر بایرن برای روبن

آیا بایرن مونیخ برای پیدا کردن جایگزینی مناسب برای آرین روبن، وینگر کهنه‌کار هلندی این تیم، دست به کار شده؟ روزنامه‌ی آلمانی بیلد می‌گوید جواب این سوال مثبت است و بایرن چنگیز اوندر را برای این منظور هدف گرفته است.

ستاره ترک تبار رم؛ جایگزین مورد نظر بایرن برای روبن

به گزارش "ورزش سه"، چنگیز اوندر 21ساله تابستان 2017 با قراردادی به ارزش 13.4 میلیون یورو از باشاک‌شهیر ترکیه به باشگاه رم ایتالیا پیوست. اوندر در سری آ فصل پیش بعد از مشکلاتی که در ابتدای فصل با آنها مواجه بود به تدریج شرایط بهتری پیدا کرد و اخیراً به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده و به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، بازی‌های خوب اخیر اوندر، منچسرسیتی و آرسنال را به فکر جذب او انداخته.


اما روزنامه‌ی بیلد در گزارشی مدعی شد مسئولین بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن اوندر مصمم شده‌اند و حتی حاضرند برای جذب او تا 60 میلیون یورو هزینه کنند. اوندر علاوه بر درخشش با پیراهن رم، سابقه‌ی 13 بازی ملی در تیم ملی کشورش ترکیه را دارد.

 

1342636


 
روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته در جریان پیروزی پرگل رم بر ویکتوریا پلزن در لیگ قهرمانان اروپا، اوندر یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. چنگیز اوندر یک فوتبالیست چپ‌پا است و در رم و تیم ملی ترکیه معمولاً به عنوان وینگر راست مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی همان پستی که در بایرن مونیخ سالها توسط آرین روبن اشغال شده است. پا به سن گذاشتن آرین روبن مسئولین بایرن را به این نتیجه رسانده که به زودی باید به فکر پیدا کردن جایگزینی برای ستاره‌ی پا به سن گذاشته‌شان باشند. به نظر می‌رسد مسئولین بایرن قصد دارند در اولین فرصت ممکن اوندر را به مونیخ منتقل کنند تا خیال‌شان از بابت پست وینگر راست راحت باشد.

 

دیدگاه‌ها