کد خبر : 1559124 | 14 مهر 1397 ساعت 13:56 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: ماشین‌سازی در جم دست و پا بسته نیست

هافبک ماشین سازی از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای صعود در جم صحبت می‌کند.

غلامی: ماشین‌سازی در جم دست و پا بسته نیست

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی که نقش تاثیرگذاری در جمع شاگردان رضا مهاجری به خود اختصاص داده، یکی از مهره‌هایی است که انتظار می‌رود در بازی امروز ماشین سازی بتواند به تیمش برای صعود کمک کند. آنها که در لیگ موفق به شکست پارس جنوبی جم شده‌اند، اکنون در بازی جام حذفی هم امیدار به کسب نتیجه و جواز صعود هستند.


غلامی در این خصوص می‌گوید: تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا برای این دیدار آماده هستیم. حریف قابل احترامی روبروی ما قرار دارد و ما نیز دست و پا بسته نیستیم. اکنون روحیه پیروزی طلبی در بین بازیکنان وجود دارد و امیدوارم با تدابیر آقای مهاجری بتوانیم دست پر جم را ترک کنیم.


وی ادامه داد: در لیگ نمایش خوبی برابر پارس داشتیم و آنها را شکست دادیم اما کاملا به این مساله آگاه هستیم که این یک بازی متفاوت خواهد بود. آنها در جم و زمین خانگی خود به دنبال برتری هستند و ما نیز شانس خودمان را دنبال خواهیم کرد.


هافبک ماشین سازی درباره شرایط تیمش گفت: چند بازیکن مصدوم داریم اما شانس برای برد و صعود کم نیست. باید اهداف بلندپروازانه‌ای داشته باشیم. پارس یکی از تیم‌های خوب این فصل است و از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برد و نباید اجازه غافگیر شدن مقابل آنها را بدهیم تا کارمان سخت شود. حریف به خوبی توسط آقای مهاجری آنالیز شده است و انتظار یک بازی زیبا و جواز صعود را داریم.

 

دیدگاه‌ها