کد خبر : 1559133 | 14 مهر 1397 ساعت 14:26 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقت اضافه برای مدافع برزیلی مثل 90 دقیقه پیش نرفت؛

خطایی که روز نگچی را خراب و فولاد را بازنده کرد

مدافع برزیلی تیم فولاد در بازی مقابل پدیده خوب کار کرد ولی یک پنالتی داد و با لغزش نتوانست مانع از دریافت 3 گل و حذف تیمش شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد روز گذشته در شهر مشهد بازی یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل پدیده برگزار کرد و در وقت های اضافی مغلوب حریف خود شد.

 

فولادی ها کار را خوب شروع کردند و از یک حمله خود گل ساختند. در ادامه فشار وحشتناکی از سوی مهاجمان آماده پدیده بر روی دروازه این تیم وارد شد. شاگردان گل محمدی که نیاز مبرمی به برد در خانه داشتند، از هر راهی برای رسیدن به دروازه میهمان خود استفاده کردند. در میان اشتباهاتی که بعضا از بازیکنان فولاد در فاز دفاعی سر می زد، مدافع برزیلی این تیم 90 دقیقه خوبی را سپری کرد و بارها توانست جلوی مهاجمان حریف را بگیرد.

 

1342683

 

نگچی در صحنه گل اول پدیده هم که توپ با ضربه سر عجیب سینا مریدی در حال ورود به دروازه خودی بود، یک تکل زد اما در نهایت موفق به ممانعت از ورود توپ به دروازه نشد.

 

1342684

 

اما شرایط در وقت های اضافی برای این مدافع تا حدودی متفاوت رقم خورد. وقتی پدیده در اولین دقیقه اوقات اضافه گل دوم را از فولاد دریافت کرد، فشار حملات این تیم دو چندان شد و سرانجام در دقیقه 106 بازیکنان پدیده موفق شدند یک پنالتی بگیرند. پنالتی پدیده روی خطایی شکل گرفت که مدافع موفق فولاد آن را مرتکب شد. نگچی روز خوب خود را با یک خطای بد موقع خراب کرد و باعث شد پدیده گل دوم را بزند. یک دقیقه بعد هم سومین گل وارد دروازه تیم فولاد شد و این تیم بعد از باخت در یک بازی جذاب با جام حذفی وداع کرد.

 

عکس: محسن بخشنده و احمد هادی

دیدگاه‌ها