کد خبر : 1559183 | 14 مهر 1397 ساعت 17:00 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: ذهنیت برنده به اینتر برگشته است

اینتر پس از شروعی ضعیف در فصل جاری، حالا رفته رفته به روزهای اوج خود بر می گردد.

اسپالتی: ذهنیت برنده به اینتر برگشته است

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از بازگشت غرورآمیز برابر تاتنهام شروع شد. اینتر تا دقایق پایانی با یک گل در زمین خود از تاتنهام عقب بود ولی در نهایت توانست دو گل بزند و پیروز میدان شود. نزاتزوری در برابر آیندهوون نیز ابتدا عقب افتاد و سپس توانست پیروز شود و در سری آ نیز روی دور برد قرار دارد.

 

 

1332656

 

 

اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری بازی با اسپال گفت:« پس از 5 برد متوالی معتقدم بازی با اسپال می تواند بهترین آزمون برای ما باشد. چیزی که بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داده، بازگشت ذهنیت برنده به تیم است. حال باید ببینم که این ذهنیت را زیر پوست خود داریم را روی آن. اگر روی پوست باشد که با چند بار دوش گرفتن از بین خواهد رفت و در غیر این صورت ذهنیت برنده، همچنان با ما خواهد ماند.

تیم هم می داند که بازی با اسپال را باید جدی بگیرد. باید مثل بازی های لیگ قهرمانان باشیم. جدی، متمرکز و با روحیه. تیمی که باختن را باور ندارد و حتی به تساوی هم راضی نیست.»

 

اسپالتی ادامه داد:« فصل گذشته از تعداد بازیکنان باکیفیت مان راضی بودم و امسال شرایط، بهتر نیز شده است. اینجا هیچکس ذخیره نیست و از نظر من همه شرایط حضور در ترکیب ثابت را دارند. معتقدم مدیریت در نقل و انتقالات عالی عمل کرده و خوشحالم که چنین تیم خوبی در اختیارم قرار دارد.»

 

دیدگاه‌ها