کد خبر : 1559184 | 14 مهر 1397 ساعت 17:15 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم دو ستاره سابق سرخابی در شمال

دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس تهران این روزها در تمرینات سپیدرود شرکت می‌کنند و به دنبال کسب رضایت کادرفنی برای انتقال به این تیم هستند.

وضعیت مبهم دو ستاره سابق سرخابی در شمال

به گزارش "ورزش‌سه"،  بابک حاتمی و آرش افشین دو بازیکنی هستند که از هفته گذشته در تمرینات سپیدرود شرکت کرده و به دنبال حضور دوباره در لیگ برتر هستند. حاتمی در ابتدای فصل قبل به عضویت پدیده مشهد درآمد اما مصدومیت از ناحیه زانو اجازه خودنمایی به این مدافع با اخلاق را نداد. آرش افشین هم که در چند فصل اخیر به واسطه مصدومیت‌‌های گوناگون از فرم ایده‌آل دور و نسبت به دوران اوجش افول کرده بود، آخرین بار با پیراهن استقلال خوزستان در لیگ برتر حاضر شد و درخشش چندانی از خود نشان نداد.


حال دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در صدد نشان دادن وضعیت فنی و بدنی خود به علی کریمی هستند تا به این واسطه راهی ترکیب سپیدرود شده و بار دیگر در مسابقات حاضر شوند. در این میان خالی بودن لیست سپیدرود تنها برای یک نفر هم جالب توجه است و همین دلیلی شده تا این دو بازیکنان رقابت خوبی با یکدیگر برای عقد قرارداد با سپیدرود داشته باشند.


در این میان ورود حاتمی به باشگاه سپیدرود محتمل تر از افشین است. قرمزپوشان رشتی در پست دفاع راست ضعف زیادی را تجربه می‌کنند و به همین دلیل هدف اصلیشان جذب یک مدافع راست تخصصی است.

 

دیدگاه‌ها