کد خبر : 1559267 | 14 مهر 1397 ساعت 21:50 | 104.9K بازدید | 0 دیدگاه

سه گل گلادباخی در کیسه بایرن

منچستر را فراموش کنید, حالا بایرن زیدان می خواهد!

بایرن برابر گلادباخ حرفی برای گفتن نداشت و با 3 گل مغلوب این تیم شد.

منچستر را فراموش کنید, حالا بایرن زیدان می خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که نمایش بسیار ضعیفی ارائه داد و در همان 20 دقیقه ابتدایی 2 گل دریافت کرد و در نهایت 0-3 مغلوب گلادباخ شده و برای سومین هفته در کسب پیروزی در بوندسلیگا ناکام ماند.

 

بایرن مونیخ که هفته قبل مغلوب هرتابرلین شد و 2 هفته پیش نیز مقابل آگزبورگ به تساوی دست یافت، حالا در سومین هفته متوالی نیز نمی تواند به 3 امتیاز برسد. حالا شاگردان کواچ با 4 امتیاز اختلاف با دورتموند 17 امتیازی در رتبه پنجم قرار دارند و به نظر می رسد روزهای دشوار سرمربی جوان باواریایی ها زودتر از موعد مقرر فرا رسیده است.

 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 4 صاحب اولین فرصت شد اما ضربه سر لواندوفسکی روی ارسال روبن با عکس العمل سومر همراه بود.

 

1342799

 

اما در دقیقه 10 گلادباخ به گل رسید. آلاسانه پلی موفق شد با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه از پشت محوطه، مانوئل نویر را مغلوب سازد.

 

در دقیقه 16 و روی اشتباه تیاگو در کنترل توپی که نویر برایش ارسال کرده بود، اشتیندل در محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دیدنی گل دوم را نیز برای گلادباخ به ثمر رساند.

 

1342801

 

1342802

 

1342811

 

بعد از دریافت 2 گل بایرن سراپا حمله شد اما در دقیقه 27 سومر یک بار دیگر برابر ضربه سر لواندوفسکی واکنش مناسبی نشان داد.

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس گورتزکا، بایرن صاحب بهترین فرصت برای کاهش اختلاف شد اما یک بار دیگر گلر گلادباخ برابر شوت لواندوفسکی واکنش نشان داد تا نیمه اول بر خلاف انتظارات با نتیجه 0-2 به سوی گلادباخ به اتمام برسد.

 

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بایرن صاحب توپ و میدان بود اما نمی توانست از دفاع منسجم گلادباخ عبور کند و در خلق موقعیت روی دروازه سومر ناکام ماند.

 

1342812

 

اولین فرصت بایرن در نیمه دوم در دقیقه 63 و روی ضربه ریبری ایجاد شد اما این توپ در آستانه ورود به دروازه با مهار دوباره دروازه بان حریف همراه شد.

 

در دقیقه 65 خامس در حالیکه می توانست گنابری را صاحب موقعیت کند، با خودخواهی و نواختن یک ضربه والی باعث هدر رفتن موقعیت خوب بایرن شد. در ادامه گلادباخ کاملا جریان بازی را کنترل کرده و حتی اجازه ساخت یک موقعیت را نیز به بایرن نمی داد.

 

در دقیقه 90 ارسال کرامر با غفلت مدافعان بایرن توسط هرمن به گل سوم تبدیل شد تا شب تلخ بایرن تکمیل شده و آنها با 3 گل مغلوب گلادباخ شوند.

دیدگاه‌ها