کد خبر : 1559300 | 14 مهر 1397 ساعت 23:29 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی گذارم کسی به هوادارانمان بی حرمتی کند؛

مرزبان: دردناک است امتیاز نگرفتیم

علیرضا مرزبان می گوید که داوران فوتبال در ایران باید حرفه ای باشند و اشتباهات خود را بپذیرند.

مرزبان: دردناک است امتیاز نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ساعتی پس از شکست تیمش مقابل استقلال تهران در گفتگو با شب های فوتبالی در مورد این مسابقه گفت: فوتبال با کیفیتی بازی کردیم باید اشاره کنیم بازی با کیفیتی را دیدیم و این برای ما خیلی مهم است چرا که روند خوبی داریم و باید در آینده به نتیجه هم برسیم.


مرزبان در مورد تفاوت نفت مسجد سلیمان در لیگ و جام حذفی برابر استقلال توضیح داد: ما شرایط را عوض کرده بودیم. این احساس را داشتیم که در بازی اول استقلال سعی داشت پرس کند و یک بازیکن را در عقب میدان عوض کردیم. حملات خوبی داشتیم. شانس های زیادی داشتیم ودردناک است که دست خالی اینجا هستیم. استقلال تیم بزرگی است و این بازی ها شرایط ما را بهتر می کند، چون بازیکنان ما می فهمند که می توانند مقابل تیم های بزرگ قدم به قدم پیش بروند.


سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد اعتراض هواداران نفت مسجد سلیمان به داوری و اعتراض هایی که به رفتار هواداران تیمش وجود داشت، بیان کرد: اجازه نمی دهم کسی به هوادارانمان توهین کند. هواداران ما معترض بودند، چون استقلالی ها وقت کشی می کردند و مدام مصدوم بودند. نمی گذارم هواداران ما بی حرمتی کنند. جوی انسانی در استادیوم دیدیم. هواداران باید بیایند چون بدون هوادار فوتبال معنا ندارد. هواداران نسبت به وقت کشی استقلال معترض بودند و باید به آنها احترام گذاشته شود.

 

سرمربی سابق سیاه جامگان در مورد برنامه های آینده برای خروج نفت مسجد سلیمان از بحران اضافه کرد: این یک واقعیت است که ما باید این را بپذیریم که خوب نتیجه نگرفته ایم ولی کیفیت خوبی داریم و از لحاظ بدنی قوی شدیم. چیزهایی که فوتبال بزرگ می خواهد ما به آنها دست پیدا کرده ایم و در ادامه به نتیجه می رسیم.

 

وی در مورد تحلیلش از دیدار پرسپولیس برابر السد توضیح داد: من بازی را کامل ندیدم ولی آرزوی قلبی من است که پرسپولیس به فینال برسد. بازی برگشت خطرناکی دارد. هواداران انتظار دارند ولی باید کیفیت خوبی ارائه دهند و تمرکز داشته باشند.


مرزبان در مورد اینکه پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود، افزود: شک نکنید امیدوار بودم استقلال هم برود. یک کشور دنبال پرسپولیس است و شرایط خوبی دارند و چیزی هم برای از دست دادن ندارند. امیدوارم این تیم به فینال برسد و این خوشبختی تمام انسان هایی است که در ایران خواهند بود.


مربی نفت مسجد سلیمان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: گاهی اوقات لازم است که بگوییم اشتباه کردیم و تیم داوری باید این را بپذیرد. امیدوارم این مسئله در فوتبال ایران رسم شود و داوران حرفه ای داشته باشیم. چند بازی است که داوری به ضرر ما بوده و خیلی دردناک است.

دیدگاه‌ها