کد خبر : 1559323 | 15 مهر 1397 ساعت 09:10 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرپرست باشگاه به درخواست جدایی دروازه بان جوان؛

فتحی: حسینی در حیطه اختیارات خودش صحبت کند!

سرپرست باشگاه استقلال خبر از احضار حسینی به کمیته انضباطی داد.

فتحی: حسینی در حیطه اختیارات خودش صحبت کند!

به گزارش ورزش سه، درخواست جدایی حسین حسینی حالا خبر اصلی پیرامون باشگاه استقلال است و احتمالا تا هفته ها تمام وقت مدیران و کادرفنی به اظهار نظر درباره این حاشیه خواهد گذشت.


امیر حسین فتحی سرپرست استقلالی ها در گفت و گو با فارس درباره درخواست جدایی حسینی گفت: بله، حسینی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و تا پایان فصل در خدمت او هستیم.تشخیص نیمکت نشینی یک بازیکن در حیطه وظایف خودش نیست و کادر فنی باید در مورد او نظر بدهد.به بازیکن ارتباطی ندارد که مربی چه تصمیمی می گیرد.نه حسینی بلکه همه 25 بازیکن تیم استقلال باید تابع تصمیمات باشگاه و کادر فنی باشند. می دانید در این اوضاع و احوال اقتصادی کشور یک بازیکن چقدر پول دریافت می کند؟ او حتما باید بابت حرفهایش توضیح بدهد.

 

سرپرست استقلال در ادامه خبر از حضور قطعی حسینی در کمیته انضباطی استقلال داد و خاطر نشان کرد: من به حسینی اخطار می کنم در حیطه وظایف خودش حرف بزند و به تصمیمات کادر فنی تیم احترام بگذارد. حسینی نباید برای تیم بزرگ استقلال حاشیه درست کند.


علی خطیر معاون ورزشی استقلال نیز پیش از این خبر از حضور قطعی حسینی در کمیته انضباطی داده بود تا دروازه بان جوان آبی ها در این کمیته درباره رفتار خود پاسخگو باشد.

دیدگاه‌ها