کد خبر : 1559349 | 15 مهر 1397 ساعت 11:05 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: گل دوم گلادباخ مثل یک سیلی محکم بود

واکنش بازیکنان بایرن مونیخ بعد از شکست 3-0 این تیم در مقابل مونشن‌گلادباخ که دیشب اتفاق افتاد با شگفت‌زدگی و ناباوری همراه بود. مانوئل نویر کاپیتان و دروازه‌بان بایرن بعد از بازی با قیافه‌ای عبوس مقابل دوربین‌ها قرارگرفت و از شگفتی خود به خاطر شکست سنگین تیمش گفت.

نویر: گل دوم گلادباخ مثل یک سیلی محکم بود

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر  دروازه‌بان بایرن که روی سه گل دریافتی تیمش چندان مقصر نبود بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم چه باید بگویم ولی امروز همه چیز به ضرر ما بود".

 

نویر که در دقایق دهم، شانزدهم و هشتاد و هشتم دروازه‌ی خود را باز شده دید در حالی جلوی دوربین‌ها و خبرنگاران قرار گرفته بود که از حالت صورتش مشخص بود از عمیق‌تر شدن بحران بایرن مونیخ و رسیدن تعداد بازی‌های بدون پیروزی این تیم به چهار بازی ناراحت و عصبانی است. نویر گفت:" ما بازی را خوب شروع کردیم. ناگهان بر خلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم و بعد از آن در مقابل دروازه‌ی حریف موفق نبودیم و نتوانستیم جبران کنیم. واقعیت این است که مهاجمین ما چندان مقصر نبودند، ایراد ما در کل فاز حمله بود چون فرصت گلزنی خیلی مهمی نداشتیم. داور بارها سوت زد و از بازیکنان ما آفساید گرفت. البته چند باری توپ را خوب جلو بردیم ولی وقتی گل دوم را  دریافت کردیم دوباره در بحران فرو رفتیم".

 

نویر در ادامه گفت:" درست موقعی که داشتیم خودمان را جمع و جور می‌کردیم یک گل دیگر خوردیم. همه‌ی بازیکنان باانگیزه بودند و می‌خواستند در این بازی موفق شویم. ولی گل دوم مثل سیلی‌ای به صورت ما خورد. خوردن چنین گلهایی روی تیم اثر شدیدی می‌گذارد. هدف‌مان این بود که در نیمه‌ی دوم مثل دقایق بعد از خوردن گل اول به بازی برگردیم و جبران کنیم. ولی واقعیت این است که امروز شایسته‌ی پیروزی نبودیم. ما در چند بازی اخیرمان فرصت گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. ولی امروز حتی نتوانستیم فرصت گلزنی خلق کنیم".

 

دیدگاه‌ها