کد خبر : 1559397 | 15 مهر 1397 ساعت 13:15 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ کسی به قول و قرارش عمل نکرد

صادقی: برای دل مردم مشهد بازی می کنیم

هافبک پدیده می گوید کارت زرد ابتدایی او به ناحق به وی داده شده و او نباید به واسطه آن کارت از زمین اخراج می شد.

صادقی: برای دل مردم مشهد بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم پدیده در جریان دیدار پیشین این تیم در جام حذفی از زمین اخراج شد. او درباره این دیدار و برتری برابر فولاد گفت: بازی خیلی خوبی بود، خیلی فشرده و سخت کار کردیم و دو تیم خوب بازی کردند. بازیکنان فولاد ما را خیلی خوب آنالیز کرده بودند و بسته بازی کردند و پرس سنگین انجام دادند. آنها دنبال ضدحمله بودند و می خواستند فوتبال پدیده را خراب کنند و در واقع قصد داشتند فوتبالی که خودشان می خواستند را ارائه بدهند و ببرند که ما اجازه این کار را به آنها ندادیم.


او درباره حضور خود به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب پدیده نیز گفت: من قبلا هم گفتم فرقی نمی کند چه کسی بازی کند و هدف موفقیت تیم است. نظر سرمربی بود که به عنوان یار تعویضی به میدان بروم و بازیکنی که در زمین بود خوب کار کرد و با آمدنم به زمین تمام تلاشم را کردم که موقعیت سازی برای تیم کنم که خدا را شکر در 120 دقیقه پیروز میدان شدیم.


هافبک پدیده درباره اوضاع نابسامان مالی در تیم پدیده گفت: شرایط مالی بد است و سخت می گذرد و این موضوع ما را خیلی اذیت می کند. تا به امروز هنوز هیچ کس به قول و قرارش عمل نکرده و بچه ها در این بازی برای دل خودشان، حفظ آبروی تیم و شاد کردن مردم مشهد بازی کردند. در بازی مقابل فولاد مردم شهر سنگ تمام گذاشتند و دلمان نمی آمد که این حمایت و هواداران از دست بدهیم برای همین در هر بازی هرچه در توان داریم می گذاریم و می خواهیم مسیر موفقیت را به دور از فکر عملی نشدن وعده و وعیدها ادامه دهیم. الان چند وقتی است فقط قول و قرار به ما می دهند و تا پولی به حساب ما واریز نشود هیچ کدام از قول ها ما را خوشحال نمی کند.


صادقی درباره اخراج خود از زمین نیز گفت: اخراجم من را شوکه کرد. پیش از کارت دوم اولین خطایم بود و موقعیت خطرناک هم نبود که داور اینقدر سریع به من کارت نشان بدهد و شاید بچه های فولاد بیش از 10 بار چنین خطاهایی انجام دادند. حالا کارت دوم چون شیطنت کردم و در شروع بازی مقابل توپ قرار گرفتم و توپ به صورت برخورد کرد می توان گفت داور کارت زرد درست بود اما در نشان دادن کارت زرد اول عجله کرد و اصلا آن حرکت من خشن و خطرناک نبود. به نظرم داور نباید کارت هایش را برای من اینقدر زود و پشت سر هم از جیب خارج می کرد.


او ادامه داد: انگار داور وسط به خاطر حساسیت و شرایط، بازی از دستش خارج شده بود و برای همین در آن دقایق بازی اینطور به من کارت نشان داد. خلاصه اینکه اخراج شدم و دیگر کاری نمی شود کرد فقط از بچه های تیم عذرخواهی و تشکر می کنم که جور من را کشیدند و بازی سخت را توانستند پیروز شوند.


صادقی در پایان گفت: به جام حذفی فکر نمی کنیم و حالا به فکر بازی با فولاد در لیگ هستیم. ما برای بالای جدول ماندن در لیگ به دنبال اهداف بزرگ هستیم و سعی می کنیم همه بازی ها را ببریم. هواداران مان کنار ما هستند و مطمئنا حمایت آنها کمک خواهد کرد تا موفقیتی که می خواهیم را به دست بیاوریم.  امیدوارم بتوانیم این بازی را هم مثل ذوب موفق پیش ببریم. البته جام حذفی شرایطش با لیگ متفاوت است و فولاد تیم ساده و راحتی نیست که بخواهیم اینقدر راحت درباره اش نظر بدهیم هرچند ذوب آهن هم تیم راحتی نبود. فقط تاکید می کنم که هدف ما در هر بازی بردن است و چه خانه و چه بیرون حتی برای مساوی هم مقابل حریفان بازی نمی کنیم. ما تا به حال طوری بازی می کردیم و می کنیم که حریفان از بازی ما لذت می برند و فوتبال سالم و پاک را به نمایش می گذاریم.

دیدگاه‌ها