کد خبر : 1559576 | 16 مهر 1397 ساعت 09:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم بحران در بایرن مونیخ

زیر پای کوواچ شوخی شوخی خالی می‌شود؟

شکست 3-0 بایرن مونیخ در مقابل مونشن‌گلادباخ در هفته‌ی هفتم بوندس‌لیگا هواداران و مسئولین بایرن را به شدت نگران کرده و به نظر می‌رسد ناقوس‌ها برای نیکو کوواچ به صدا در آمده است.

زیر پای کوواچ شوخی شوخی خالی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در این میان عده‌ی زیادی از کاربران توییتر در آلمان برای حمله به کوواچ و پیشنهاد جانشین او در بایرن مونیخ به شوخی رو آورده‌اند که در فضای فوتبال آلمان، در نوع خود جدید به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد هدف این عملیات توییتری، مطرح کردن نام یوپ هاینکس به عنوان جایگزینی در دسترس برای پر کردن جای خالی کوواچ، در صورت اخراج او توسط مدیریت باشگاه بوده است.

 

اما برای درک این کمپین توییتری باید کمی به عقب برگردیم. بعد از اخراج کارلو آنچلوتی در روزهای پایانی سپتامبر 2017، یوپ هاینکس روز نهم اکتبر آن سال به جای او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ منصوب شد. جالب اینجا است که یوپ هاینکس زمانی روی نیمکت بایرن نشست که هفت هفته از شروع بوندس‌لیگا می‌گذشت. یکی از دلایلی که این روزها باعث شده بین یوپ هاینکس و بایرن مونیخ رابطه برقرار شود همین شباهت هفت هفته‌ای است. هاینکس در آن زمان در گفتگو با رسانه‌ها می‌گوید:" همسرم و دخترم با این کار موافق بودند. بعد سگم کاندو هم دو بار پارس کرد. وقتی دیدم او هم موافق است به پیشنهاد بایرن جواب مثبت دادم".

 

صحبت کردن هاینکس از موافقت سگش با پذیرفتن سرمربی‌گری بایرن، دستمایه‌ی مطالب طنزی شده که این روزها با هدف مطرح کردن نام او به عنوان گزینه‌ی جایگزین کوواچ در توییتر منتشر شده است.

 

هاینکس در پایان فصل گذشته از بایرن مونیخ خداحافظی کرد و برای سپری کردن دوران بازنشستگی به شهر زادگاهش مونشن‌گلادباخ بازگشت. بعد از آن بود که مسئولین بایرن مونیخ، نیکو کوواچ ستاره‌ی سابق تیم‌شان را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرده و برای او کمپین‌های تبلیغاتی گسترده‌ای راه انداختند. اما پیروز نشدن در چهار بازی پیاپی و به خصوص شکست 3-0 بایرن در مقابل گلادباخ در آخرین بازی، بسیاری از هواداران بایرن را نسبت به توانایی کوواچ برای اداره‌ی این تیم بزرگ دچار تردید کرده است. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید در روزها و هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا صندلی سرمربی‌گری بایرن به نیکو کوواچ وفا خواهد کرد؟

 

1343291

دیدگاه‌ها