کد خبر : 1559579 | 16 مهر 1397 ساعت 10:09 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

حرص و جوش تارتار از شیوه بازی ماشین سازی(عکس)

سرمربی تیم پارس جنوبی بابت نوع بازی ماشین سازی در طول بازی حرص و جوش زیادی خورد.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه دو بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. در جریان این مسابقه که 120 دقیقه به طول انجامید، مهدی تارتار در کنار زمین با تحرک زیادی مسابقه را تماشا کرد و حرص و جوش زیادی خورد.


جدا از موقعیت های گلزنی که بازیکنان پارس جنوبی در طول بازی از دست دادند، یکی از مسائلی که تارتار را در طول بازی عصبانی کرد، نوع بازی تیم حریف بود. شیوه تدافعی تیم تبریزی توام با ضد حمله های سریع که پارس جنوبی نیز از همین مساله ضرر کرد.


تارتار در نشست خبری بعد از بازی نیز در این خصوص به صحبت پرداخت و گفت: «بازی کاملا در اختیار ما بود و از چپ و راست روی دروازه حریف حمله می‌کردیم،‌ اما تیم حریف فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد. آن‌ها این نوع سبک دفاعی را دوست دارند. فکر می‌کنم آخرین باری که ما در ورزشگاه خودمان باختیم، به همین ماشین‌سازی که آن زمان گسترش فولاد بود باختیم،‌ آن زمان هم با همین سبک بازی و با همین دروازه‌بان که تیم حریف را عصبانی می‌کند و فقط وقت تلف می‌کند، ما را شکست دادند. من این نوع فوتبال را نمی‌پسندم، اما مبارکشان باشد.»


عکس ها: مهدی مهران نژاد

 

 

 

 

دیدگاه‌ها