کد خبر : 1559631 | 16 مهر 1397 ساعت 12:04 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش مربی ماشین سازی به ادعای سرپرست پارس

دیدار پارس جنوبی و ماشین سازی با برتری تیم تبریزی به پایان رسید ولی حواشی این دیدار تمام شدنی نیست.

واکنش مربی ماشین سازی به ادعای سرپرست پارس

به گزارش "ورزش سه"، قبل از دیدار پارس جنوبی و ماشین سازی مسئولان تیم جم به انتخاب داور اعتراض داشتند و در جریان این دیدار نیز 90 دقیقه اعتراض به داوری را ادامه دادند و بعد از پایان این دیدار نیز همچنان مسائل مربوط به این دیدار ادامه دارد که به سراغ یوسف بخشی زاده مربی تیم ماشین سازی تبریز رفتیم.

 

 

بازی سنگین بود ولی جو بیرون سنگین تر!

 

هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و شاید حریف ما انتظار نداشت که مقابل ماشین‌سازی غافلگیر شود و وقتی داخل زمین نتوانست از عهده ما بربیاید بازی را به بیرون زمین کشید تا شاید راه چاره ای پیدا کند که خدا را شکر حق به حق دار رسید و توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. مهم بازی و نتیجه در داخل زمین است و ما حرفمان را در داخل زمین زدیم و برتری خودمان در داخل زمین اثبات کردیم.

 

 

مهدی تاتار دوست ماست ولی این کارها خوب نیست

 

قبل بازی در بوشهر یک جو روانی راه انداختند که داور بازی را باید عوض کنند و ما به میدان نخواهیم رفت و این حرف ها ... ما کلا دو روز شایعات پیرامون تیم حریف و بازی و داوری را پیگیری می کردیم تا ببینیم آخرش چه می شود. بازی هم که شروع شد با هر صحنه ای به داوران بازی حمله می کردند و میخواستند در تصمیم گیری تاثیر بگذارند. البته اعتراضات تنها به داوری نبود و برخی نفرات نیمکت که نمی شناختم به نیمکت ما هم اعتراض می کردند که اصلا جالب و قابل توجیه نبود. مهدی تاتار  دوست ماست ولی اینکارها خوب نیست.او همیشه تیم های خوبی داشته و فوتبال خوبی ارایه می دهد ولی در این دیدار نمی دانم چرا جدال از داخل زمین به بیرون زمین کشیده شده بود.

 

 

 چند تا تیرک یک گل می‌شود؟!

 

امروز دیدم که مدعی شدند داور چهارتا پنالتی آنها را نگرفته و برایم خیلی عجیب بود و یکی پیدا نشده بپرسد که مگر چهارتا حرکت خطرناک در محوطه ما داشتید که چهارتا هم پنالتی داشته باشید؟ بچه بودیم در کوچه بازی می کردیم  و تیمی که می باخت میگفت چندتا به تیرک زدیم و از این حرف ها که جوابش این بود که چند تا تیرک یک گل می‌شود؟

 

 

پرونده این دیدار را بستیم

 

اگر دوستان بوشهری این حرف ها را تمام کنند ما هم پرونده این دیدار را بستیم و به دیدار های دیگرمان فکر میکنیم و دوست داریم که بردهایمان را ادامه دهیم. تیم ما کمبود یار دارد و این کمبود بهترین فرصت برای جوان ها بوده و به آنها گفته ام که از این فرصت استفاده کنید تا برای نیم فصل هم بتوانید میدان بگیرید. تیم ما جوان است و بیشتر با مشکل روحی و روانی مواجه بود و الان با تغییراتی که داشتیم یک شوک مثبت به تیم بود که توانستیم به شرایط خوبی برسیم و تلاشمان این است که روند رو به رشد را ادامه دهیم.

 

 

دیدگاه‌ها