کد خبر : 1559652 | 16 مهر 1397 ساعت 13:14 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی: یادشان رفته قبلا در خوابگاه بودند و شام هم نمی خوردند؟

جنجال ماست، سلفون و شام در تیم ملی بسکتبال!

مطرح شدن برخی کمبودها از زبان ملی پوشان بسکتبال مثل نبود ماست و سلفون در اردوی تیم ملی واکنش تند مسئولان فدراسیون را به همراه داشت.

جنجال ماست، سلفون و شام در تیم ملی بسکتبال!

به گزارش "ورزش سه"، باور کردنی نیست در سطح تیم ملی رشته ای مثل بسکتبال صحبت از کمبودهای مثل نداشتن ماست بر سر وعده غذایی شود! این اتفاق اما رخ داده و گویا ملی پوشان این روزها از اتفاقات عجیبی که برایشان در جریان اردوهای ملی در ۶ ماه نخست سال رخ داده، پرده برداشته اند.


روزبه ارغوان، یکی از ملی پوشان بسکتبال ایران که هم در بازی های آسیایی و هم در مسابقات انتخابی جام جهانی همراه تیم ملی بوده، در مصاحبه امروز خود با روزنامه گل در واکنش به اعتراض ملی پوشان به نبودن ماست در وعده های غذایی اردوی تیم ملی اینطور واکنش نشان داده است: «این صحبت ها بیشــتر جنبه شوخی داشته است؛ وگرنه ماست موضوعی نیست که بود و نبودش قابل مطرح کردن باشد. شاید چون همیشه بوده و این بار در اردو نبود، خیلی به چشم آمد! وگرنه بقیه موارد سر جایش بود. به هر حال همه سال سختی را می گذرانند و فکر نمی کنم هیچ جایی شرایط نرمال همیشگی اش را داشته باشد.»


از گوشه و کنار خبر می رسد اتفاقات عجیب دیگری هم در اردوی تیم ملی رخ داده؛ مثلا اینکه سلفون نیز برای اینکه بازیکنان دور پای خود بچیند، وجود نداشته و آنها به صورت شخصی خودشان این وسیله را خریداری کردند! گفته می شود حامد حدادی به عنوان بزرگتر تیم سعی کرده این کمبودها را جبران کند و برای بازیکنان ماست تهیه کرده تا در کنار غذای خود صرف کنند!

 

1343393


مورد عجیب دیگری که مطرح شده، مربوط به سفر ژاپن است. چند هفته قبل تیم ملی در چارچوب انتخابی جام جهانی راهی توکیو شد و برابر ژاپن قرار گرفت که البته دست خالی و با شکست به تهران بازگشت.


گویا در جریان این سفر بازیکنان تیم ملی بسکتبال با اتوبوس های عادی و در کنار مردم ژاپن به رستوران ایرانی رفتند و مسئولان حاضر نشدند اتوبوسی را به صورت اختصاصی برای بازیکنان تهیه کنند. روزبه ارغوان در این باره هم گفته است: « این اتفاق برای این افتــاد که هزینه صرف غذا در هتل بــه دلیل نوســات ارزی واقعا بیش از اندازه بــالا بود و ما هر روز به رســتوران های اطراف برای صرف غذا می رفتیم. یک روز که به رستوران ایرانی می رفتیم، مثل مردم عادی سوار اتوبوس شدیم و مشکلی پیش نیامد. آنجــا اتوبوس ها خلوت اســت و کســی مارا نشناخت.همه روی صندلی خیلی با کلاس( با خنده )نشستیم و دردسری نداشتیم!»


قاسمی: یادشان رفته قبلا شام هم به آنها نمی دادند؟!


برای اطلاع از صحت و سقم ادعاهای مطرح شده و کمبودهای عجیب در اردوی تیم ملی بسکتبال که خود را برای جام جهانی آماده می کند، با مدیر تیم های ملی تماس گرفتیم. مسعود قاسمی در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر نبودن ماست و سلفون در اردوی تیم ملی شده، به "ورزش سه" می گوید: «فکر می کنم این صحبت ها اصلا در شان تیم ملی نیست. این ها شیطنت برخی افراد است و یکی، ۲ بازیکن هم چنین مسائلی را مطرح می کنند که خیلی چیزها یادشان نمی آید. واقعا خیلی خنده دار است که بازیکن تیم ملی بیاید درباره نبودن ماست سر میز غذا حرف بزند. من نمی خواهم مدیران قبلی را زیر سوال ببرم و برای آقای مشحون هم احترام زیادی قائلم؛ اما گویا برخی بازیکنان یادشان رفته که در خوابگاه فدراسیون با کمترین امکانات می ماندند؟ الان که برای آنها هتل المپیک را رزرو می کنیم و هر روز ۳۰۰ هزار تومان برای اقامت و ارائه بهترین خدمات و غذاها می دهیم.»

 

1343394


وی همچنین می افزاید: «شاید درست نباشد من هم این حرف ها را بزنم؛ اما اینکه بازیکن ساعت ۸:۳۰ در هواپیما غذا می خورد و ساعت ۹:۳۰ در فرودگاه توکیو می گوید، گرسنه ام، عجیب نیست؟! یادشان رفته که ساعت ۱۱ شب برای دومین بار شام را در «مک دونالد» خوردند؟ قبلا در سفرهای بین المللی اینطور بوده یا اینکه برخی شب ها به بازیکنان شام هم نمی دادند؟ همه فاکتورها موجود است و مشخص است که بازیکنان به چه رستوران هایی رفتند و چه مبالغی برای آنها هزینه شده است.»


مدیر تیم های ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که چرا درسفر اخیر به ژاپن با وسیله نقلیه عمومی بازیکنان به رستوران رفتند، عنوان می کند: «همانطور که می دانید میزبان همواره موظف است وسیله حمل و نقل را در اختیار تیم میهمان قرار دهد. ما یک شب خواستیم بازیکنان را به رستوران ایرانی ببریم؛ اما مترجمی که با ما بود، اعلام کرد میزبان حاضر نیست در اختیار ما اتوبوس قرار دهد. آن راهنما ما را با اتوبوس به رستوران برد و چلوکبابی هم خوردیم که خیلی از بازیکنان می گفتند تا به حال نخورده بودند! من حاشیه را دوست ندارم؛ وگرنه خیلی از مسائل هست که می توانم بگویم.»

 

دیدگاه‌ها