کد خبر : 1559688 | 16 مهر 1397 ساعت 15:24 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

دین محمدی : بازیکنان جوان گره استقلال را باز می کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید که بازیکنان جوان می توانند نقش آفرینی مثبتی داشته باشند.

دین محمدی : بازیکنان جوان گره استقلال را باز می کنند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیروس دین محمدی ملی پوش سابق استقلال با تمجید از اعتماد بنفس بازیکنان جوان این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: جوانانی که در دو دیدار اخیر در مسجد سلیمان در پیروزی تیم استقلال نقش بسزایی داشتند باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.


پیش کسوت استقلال افزود : البته استقلال هنوز هم در برخی از خطوط باید بهتر شود اما بنظر می رسد به مرور بتواند به مدارج بهتر برسد . در این راستا شفر باید به جوانان با انگیزه و بی ادعا اعتماد بیشتری کند تا در بازیهای آتی بتواند به هدف خود برسد.


وی در ادامه اضافه کرد : استقلال برای آنکه بتواند به صف مدعیان ملحق شود باید هم از نظر فنی و هم در ابعاد روحی و روانی به بلوغ کامل برسد و امید است که در آینده نزدیک بازیکنان نسبت به گذشته هماهنگ تر شوند . در دو دیدار اخیر ، استقلال نشان داد که پتانسیل خوبی دارد ، هرچند که در برخی از نقاط هنوز کار دارد و طبعا شفر به این موارد بیش از پیش واقف شده است .


دین محمدی تاکید کرد : استقلال باید در دوجبهه یعنی جام حذفی و لیگ برتر بجنگند و با این اوصاف هم کادر فنی و هم بازیکنان باید با خودباوری و انرژی مضاعف خود را برای بازیهای حساس آتی آماده کنند.

 

دیدگاه‌ها