کد خبر : 1559767 | 16 مهر 1397 ساعت 22:13 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

مقایسه اوبامیانگ و آنری از زبان لاکازت

الکساندر لاکازت، مهاجم آرسنال امیدوار است که پیر امریک اوبامیانگ بتواند تاثیری مثل تیری آنری در این تیم داشته باشد.

مقایسه اوبامیانگ و آنری از زبان لاکازت

به گزارش "ورزش سه"، توپ چی ها پس از تیری آنری نتوانستند ستاره ای را در خط حمله خود ببینند و مهاجمان زیادی در این مدت به این تیم آمدند ولی هیچکدام جای خالی سلاح مرگبار ونگر در دهه گذشته را پر نکردند. اوبامیانگ که در ژانویه سال قبل به تیم اضافه شد، در 23 بازی، 16 گل به ثمر رسانده و عملکرد خوبی در این تیم داشته است. آنری پس از 23 بازی، دقیقا همین تعداد گل برای آرسنال زده بود و در نهایت این تیم را با 228 گل ترک کرد و حال لاکازت ابراز امیدواری کرد که مهاجم 29 ساله اهل گابن، بتواند جا پای آنری بگذارد.

 

 

1333456

 

 

او گفت:" مقایسه آمار اوبامیانگ و آنری کار دشواری است زیرا تیری جوانتر بوده و اوبا در بهترین روزهای فوتبالش است ولی امیدوارم اوبا به همان اندازه گلزنی کند و برایمان جام بیاورد. رابطه من و اوبا خیلی خوب است. او مثل برادر من می‌ماند، هر روز با هم حرف می‌زنیم و از کار کردن کنار هم لذت می‌بریم."

 

آرسنال عملکرد خوبی در هفته های اخیر داشته و لاکازت در این رابطه گفت:" اینکه بگویم در بین 4 تیم خواهیم بود یا نه، فکر می‌کنم کمی زود باشد. باید آرام باشیم و به تلاش ادامه دهیم. مثل قبل باید بجنگیم و ببینیم در پایان فصل چه چیز در انتظارمان است."

دیدگاه‌ها