کد خبر : 1559804 | 17 مهر 1397 ساعت 09:03 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های جدا شده از بوندس‌لیگا چه می‌کنند؟

در جریان فصل نقل و انتقالات 209 فوتبالیست حرفه‌ای در بوندس‌لیگا باشگاه‌های خود را عوض کردند. اما این ستاره‌های بوندس‌لیگا بعد از جدا شدن از این لیگ، این روزها چه حال و روزی دارند.

ستاره‌های جدا شده از بوندس‌لیگا چه می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، آندره شورله، مکس میر، خوان برنات و آرتورو ویدال از جمله ستاره‌های بزرگ فصل گذشته‌ی بوندس‌لیگا  بودند که در طول تابستان از این لیگ و فوتبال باشگاهی آلمان جدا شدند تا بخت خود را در لیگهای دیگر بیازمایند. در ادامه به وضعیت این روزهای این ستاره‌ها می‌پردازیم.

 

*آندره شورله


شورله که به همراه تیم ملی آلمان سابقه‌ی قهرمانی در جام جهانی را دارد، در فصل تابستان باشگاه خود بوروسیا دورتموند را ترک کرد تا به عنوان بازیکن قرضی راهی باشگاه فولهام که در لیگ برتر انگلیس حضور دارد، شود. شورله در هر هشت بازی اول فولهام در فصل جدید لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و در هفت بازی به عنوان بازیکن فیکس از ابتدا در ترکیب این تیم بوده است. شورله در این مدت سه گل برای فولهام به ثمر رسانده که  آخرین آنها روز یکشنبه‌ی همین هفته در جریان شکست 5-1 فولهام در مقابل آرسنال به ثمر رسیده است.

 

1343556

 

*مکس میر


میر در شالکه یک بازیکن فیکس بود. او که در شروع تابستان قراردادش با شالکه به پایان رسیده بود و بازیکن آزاد به حساب می‌آمد بعد از کش و قوسهای بسیار به انگلستان رفت و به باشگاه کریستال پالاس پیوست. او از هشت بازی اول این تیم در لیگ برتر در شش بازی به میدان رفته و در پنج بازی بازیکن فیکس بوده است. روی هاجسون سرمربی جدید میر درباره‌ی او گفته:" او باید برای تثبیت جایگاهش در ترکیب اصلی تیم بجنگد".

 

1343558

 

*آرتورو ویدال


ویدال بعد از سه سال حضور در بایرن به بارسلونا پیوست. او در لیگ اسپانیا تا کنون شش بار به میدان رفته ولی تنها در دو بازی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس در میدان حضور داشته. او تا اینجا 164 دقیقه با پیراهن بارسا بازی کرده. او در چمپیونزلیگ تنها یک بار به میدان فرستاده شده و هشت دقیقه در این رقابتها بازی کرده است. از یکی از پستهای اینستاگرامی ویدال چنین برمی‌آید که او از وضعیت فعلی خود در این باشگاه بزرگ کاتالان چندان راضی نیست.

 

1343559

 

*خوان برنات


برنات اسپانیایی با قراردادی 14 میلیون یورویی از بایرن مونیخ به  فرانسه رفت و به پاری سن ژرمن پیوست. برنات در پاریس در مصاحبه‌ای گفت:" وقتی یک بازیکن به محل جدیدی منتقل می‌شود سازگار شدن با محیط همیشه برایش مشکل است. ولی سبک کاری توماس توخل باعث می‌شود من احساس اطمینان پیدا کنم. او می‌خواهد ما با کنترل و مالکیت توپ بازی کنیم و نتیجه بگیریم. بله، حضور او در PSG روی تصمیم من برای آمدن به اینجا تاثیرگذار بود". از آن زمان تا امروز برنات در لیگ فرانسه چهار بار برای پاری سن ژرمن بازی کرده و در سه بازی از ابتدا بازیکن فیکس بوده. در چمپیونزلیگ هم توخل از این مدافع اسپانیایی در هر دو بازی تیمش به عنوان بازیکن ثابت استفاده کرد و او در این دو بازی 90 دقیقه در میدان حضور داشته است.

 

1343557

دیدگاه‌ها