کد خبر : 1559827 | 17 مهر 1397 ساعت 10:32 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب تیم ملی آلمان و لوو در لیگ ملت های اروپا

تیم ملی آلمان روز شنبه 13 اکتبر در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتها به مصاف هلند خواهد رفت اما یواخیم لوو سرمربی این تیم به دلیل مصدومیت چند نفر از بازیکنان تاثیرگذارش نگران به نظر می‌رسد.

مصائب تیم ملی آلمان و لوو در لیگ ملت های اروپا

به گزارش "ورزش سه"، مانشافت بعد از بازی با هلند سه روز بعد هم به مصاف فرانسه خواهد رفت. یواخیم لوو مایل است برای این دو بازی سنگین تمام نفراتی که به آنها امید بسته و آنها را ستون فقرات تیمش می‌داند، در اختیار داشته باشد ولی اکثر بازیکنان او بعد از پشت سر گذاشتن چند هفته‌ی دشوار در رقابتهای باشگاهی دچار مشکل هستند و نمی‌توانند با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی باشند.

 

بازیکنانی که یا مصدومیتهای جدی یا نیمه‌جدی دارند و یا باشگاه‌هایشان در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی بدست آورده و لوو نگران است این موضوع روی روحیه‌ی آنها تاثیر گذاشته باشد. از فهرست اعلام شده توسط یواخیم لوو برای تیم ملی تنها چهار بازیکن هستند که از هر نظر کاملاً آماده به نظر می‌رسند.

 

تیمو ورنر مهاجم 22ساله‌ی لایپزیش که این هفته در جریان پیروزی 6-0 تیمش مقابل نورمبرگ 2 گل به ثمر رسانده، ماتیاس گینتر 24ساله دفاع وسط مونشن‌گلادباخ که تیمش این هفته بایرن مونیخ بزرگ را 3-0 شکست داده، کوین تراپ 28ساله که بعد از مدتها نیمکت‌نشینی در PSG به عنوان بازیکن قرضی به آینتراخت فرانکفورت پیوسته و در دروازه‌ی این تیم نمایش خوبی داشته، و امره جان 24ساله که تا کنون از سوی لوو بیشتر به عنوان یار تعویضی استفاد شده ولی در این فصل هر هشت بازی خود با پیراهن یوونتوس در سری آ را با پیروزی پشت سر گذاشته و سرشار از روحیه و اعتماد به نفس است.

 

به جز این چهار نفر، بقیه‌ی بازیکنان لوو کما بیش در وضعیت بحرانی یا شبه‌بحرانی به سر می‌برند. علاوه بر بازیکنان بایرن مونیخ که علت شرایط نه چندان خوب‌شان بر کسی پوشیده نیست باید تونی کروس، بازیکن رئال مادرید را هم به جمع آنها اضافه کرد. چرا که هر دو باشگاه بایرن و رئال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، مربی‌های دو تیم به شدت تحت فشار هستند و هر لحظه ممکن است سکان هدایت دو تیم در دستان مربیان دیگری قرار بگیرد. هواداران دو تیم از نتایج ضعیف تیم‌هایشان در بازی‌های اخیر به شدت ناراحت هستند و علاوه بر مربیان، بازیکنان‌شان را به کم‌کاری و تعصب نداشتن به پیراهن تیم‌شان متهم می‌کنند. شکی نیست که در این شرایط، بازیکنان این دو باشگاه نمی‌توانند با روحیه‌ی عالی و آمادگی جسمی و روحی- روانی کامل برای تیمهای ملی کشورهایشان بازی کنند.

 

با درجاتی ضعیف‌تر، اوت و رودی بازیکنان شالکه هم در فهرست بازیکنان نه چندان آماده‌ی لوو قرار می‌گیرند. دراکسلر و کهرر ستاره‌های آلمانی پاری سن ژرمن هم در هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند آنطور که از آنها انتظار می‌رفته در این تیم بزرگ پاریسی درخشان بازی کنند. لروی سانه ستاره‌ی منچسترسیتی که لوو در جام جهانی به او میدان نداد ولی بعد از شکست فاجعه‌بار در روسیه به اجبار او را بار دیگر به تیم ملی دعوت کرد هم در هفته‌های اخیر در تیم گواردیولا درخشش سابق را نداشته است.

 

اما در مورد مصدومین، بدترین خبر برای لوو دیروز از راه رسید و اعلام شد که مارکو رویس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این دو بازی برای مانشافت به میدان برود. علاوه بر او کای هارتز بازیکن لورکوزن هم از ناحیه‌ی زانو مصدوم است و رسیدنش به دو بازی آینده‌ی آلمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. آنتونیو رودیگر بازیکن چلسی هم بر اساس گزارشها از ناحیه‌ی کشاله‌ی ران دچار مصدومیت شده و معلوم نیست آیا لوو می‌تواند در مقابل هلند و فرانسه از او در خط دفاعی تیمش استفاده کند؟

دیدگاه‌ها