کد خبر : 1559881 | 17 مهر 1397 ساعت 12:13 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت دوباره دون دیگو از ستاره بارسا

مارادونا: بازیکنان آرژانتین به مسی خیانت کردند

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که خاویر ماسکرانو و دیگر بازیکنان آرژانتین به لیونل مسی خیانت کردند و تمام بار مسئولیت را بر دوش او قرار دادند.

مارادونا: بازیکنان آرژانتین به مسی خیانت کردند

به گزارش "ورزش سه"، مسی در حال بررسی آینده اش در تیم ملی آرژانتین است. او به لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم اعلام کرده که تا پایان سال 2018، او را برای دیدارهای دوستانه دعوت نکند تا تصمیم گیری بزرگ او انجام شود. مسی پس از جام جهانی که ناکامی بزرگی برای او و هم تیمی‌هایش بود، به خداحافظی فکر می‌کند. حال مارادونا به حمایت از او پرداخت و هم تیمی‌هایش را که بار مسئولیت را فقط بر دوش او قرار دادند، انتقاد کرد.

 

 

1343643

 

 

او در مصاحبه با Infobae گفت:" من به مسی توصیه می‌کنم که برنگردد زیرا تمام تقصیرها بر گردن او خواهد بود. جای خالی او در تیم به وضوح حس خواهد شد زیرا هیچ بازیکنی مثل او در تیم نیست ولی با سقوط مسی، آرژانتین هم سقوط خواهد کرد. اینکه تقصیرها بر گردن مسی بیفتد، کار بسیار بسیار آسانی بود ولی این موضوع، مسی را می‌کشد. من را هم می‌کشد زیرا اگر هم تیمی‌های مسی واقعا او را دوست داشتند، باید از او دفاع می‌کردند، نه اینکه سکوت کنند. من درباره ماسکرانو اشتباه می‌کردم، فکر می‌کردم او یک رهبر است. امروز باید بگویم که ماسکرانو آنطور که من فکر می‌کردم نبود ولی این تقصیر من بوده و نه او."

 

مارادونا که در یک دوره هدایت آرژانتین را برعهده داشت و نتوانست نتایج خوبی کسب کند، پیشتر درباره بازگشت دوم صحبت کرده بود. با این حال، او اینبار این موضوع را به کل رد کرد. اسطوره ارژانتینی گفت:" من برنخواهم گشت. به کارهایی که باید انجام دهم فکر می‌کنم و تیم ملی آرژانتین تشکیل شده از مشتی خائن بنابراین برنخواهم گشت. ما یک رئیس جدید برای فدراسیون می‌خواستیم و کلودیو تاپیا به این سمت رسید. من هم گناهکار هستم. او از من حمایت خواست و من هم حمایتش کردم. به من خیلی چیزها گفت که بعدا انجامش نداد، دیگر با من تماسی نگرفت. این خیانت است و من بر صورت خائنین تف می‌کنم."

دیدگاه‌ها