کد خبر : 1559899 | 17 مهر 1397 ساعت 14:10 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

هدف تیم امید صعود به المپیک است

نورافکن: بازگشتم به ایران صحت ندارد

مدافع تیم امید ایران می گوید صحبت‌هایی که مطرح شد بابت برگشت از این باشگاه به ایران باید بگویم این خبر صحت ندارد.

نورافکن: بازگشتم به ایران صحت ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امید نورافکن درباره شرایط تیم امید ایران اظهار داشت: خدا را شکر تیم خوبی هستیم.امیدوارم با بازی‌های دوستانه خوب بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم. مسئولین باید حمایت کنند تا بتوانیم بعد از چند سال مثل تیم جوانان درخشش خوبی داشته باشیم و تیم ملی امید به المپیک صعود کند. به هر حال چند سالی است که تمرین می‌کنیم و امید داریم که بالاخره به المپیک صعود کنیم،امیدوارم این اتفاق بیفتد.هدف تیم امید صعود به المپیک است و برای این اینکه بتوانیم بعد از سال‌ها راهی المپیک شویم نیاز به امکانات و بازی‌های دوستانه خوبی است.


وی درباره شرایطش در باشگاه شارلوا بلژیک گفت: به هر حال شرایط تیم شرایط خوبی است تصمیم گرفتم که در این باشگاه باشم و تلاش می‌کنیم تا موفق شویم. به هر حال صحبت‌هایی که مطرح شد بابت برگشت از این باشگاه به ایران باید بگویم این خبر صحت ندارد.اگر باشگاه‌های اروپایی به دنبال بازگشت بازیکن به کشورش هستند هیچ وقت طوری برخورد نمی‌کنند که به بازیکن لطمه وارد شود سعی می‌کنند با تعامل شرایط خوبی را مهیا کنند.شارلوا تیم بزرگی است و من آرزو داشتم که در اروپا باشم اگر روزی باز هم به گذشته برگردم همین تصمیم را می‌گیرم و به این تیم برمی‌گردم.


نورافکن درباره امکانات تیم ملی بیان داشت:همانطور که می‌بینید امکانات و شرایط زمین تیم ملی همین است که می‌بینید. مسئولین خوبی داریم که به فکر هستند و باید کمک کنند تا موفق شویم. به هر حال بازیکنان تیم از جوانی‌شان می‌گذرند برای تیم ملی و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم ملی موفق شود.

دیدگاه‌ها