کد خبر : 1559928 | 17 مهر 1397 ساعت 16:24 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

وینکو: تعطیلات و حذف تیم‎ها به ضرر سیرجان شد

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از شرایط امسال لیگ و حذف تیم ها و تعطیلات طولانی مدت ابراز نگرانی می کند و می گوید این موضوع در آینده به سیرجان آسیب خواهد رساند.

وینکو: تعطیلات و حذف تیم‎ها به ضرر سیرجان شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم صدرجدولی گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ دسته اول به مصاف ملوان، تیم فرهاد پورغلامی که با وجود 6 امتیاز منفی عملکرد خوبی داشته خواهد رفت و مطمئنا نتیجه این بازی شرایط جدول را تغییر خواهد داد، موضوعی که نگرانی سرمربی سیرجان را به همراه دارد. وینکو بگوویچ در خصوص این بازی و شرایط آن به ورزش سه می گوید: من نمی دانم درباره بازی چه بگویم چون تیم بعد از بازی با آلومینیوم تقریبا 18 روز تعطیل بوده و این تعطیلی برای ما خوب نیست. ما قبل از آلومینیوم هم بعد از بازی هفته پنجم 16 روز در تعطیلی بودیم. شما حساب کنید تیمی که در 34، 35 روز فقط دو بازی انجام می دهد مطمئنا هرچقدر هم موفق باشد ضرر خواهد کرد.


وی افزود: ما بعد از 4 فینالی که پیش رو داریم دوباره دو هفته ای را از مسابقات دور هستیم و این تعطیلات و حذف تیم ها اصلا برای ما خوب نیست و مطمئنا ما را از هدفی که داریم دور خواهد کرد.


او در مورد تیم ملوان باتوجه به نتایجی که این تیم تا بدین جای کار کسب کرده هم می گوید: آقای پورغلامی تیم خوبی ساخته و بچه های ما نباید به صدرنشینی توجه کنند و باید هرچه در توان دارند بگذارند تا اتفاق بازی با آلومینیوم تکرار نشود. البته من معتقدم که آن بازی می توانستیم برنده میدان شویم و همان اتفاقاتی که گفتم باعث شد ما از شرایط بازی دور باشیم و نتوانیم برنده میدان شویم.


وینکو در پایان تاکید کرد: امیدوارم تعطیلات و اتفاقات لیگ دسته اول که تاکنون به ضرر نه فقط سیرجان و خیلی از تیم ها بوده برنامه ریزی شود و دیگر باعث مشکل برای تیم های بالانشین جدول نشود.

 

 

دیدگاه‌ها