کد خبر : 1559969 | 17 مهر 1397 ساعت 18:35 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دفاعمان منطقی بود

فرجی: اصفهانی‌ها تمرکز ما را از بین بردند

دفاع راست تیم نساجی مازندران معتقد است در برابر سپاهان با ارائه یک دفاع منطقی، تاکتیک مناسبی را در نظر گرفته‌اند.

فرجی: اصفهانی‌ها تمرکز ما را از بین بردند

به گزارش "ورزش سه" تیم نساجی مازندران در بازی برابر سپاهان توانست با ارائه یک دفاع منطقی مهاجمان زهردار زردپوش را در خانه متوقف کرده و در ضربات پنالتی مقابل شاگردان قلعه نویی شکست بخورد. فرشاد فرجی در خصوص شرایط این دیدار گفت:


بازی خیلی سختی بود و خیلی تمرین کرده بودیم تا آماده این دیدار شویم و می‌دانستیم با یک تیم پرمهره و قوی طرف هستیم و حریف سرسختی داریم که از امتیاز میزبانی هم بهره می‌برد ولی خدا را شکر با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان توانستیم بازی پایاپایی انجام دهیم و به اندازه حریف موقعیت ایجاد کنیم.


وی در مورد انتقاد از سبک دفاعی نساجی در این بازی نیز گفت: در فوتبال امروز نمی‌شود همیشه با یک شیوه بازی کرد و برای هر بازی باید سبک متفاوتی به کار برد. بازی مقابل سپاهان پر مهره در اصفهان هم شیوه خاص خودش را می‌طلبد و نیاز داشتیم که حریف و حملاتش را کنترل کنیم. دفاع اتوبوسی هم در کار نبود و هرکس بازی را دیده باشد ما هم موقعیت‌هایی روی دروازه حریف داشتیم و فکر می‌کنم نمایش خوبی انجام داشتیم.


فرجی در مورد عملکرد خودش در این دیدار و اینکه در چند صحنه مهار کی‌روش استنلی را بر عهده داشت گفت: من به عنوان دفاع راست در زمین بودم ولی خیلی وقت‌ها با توجه به وظایفم به محوطه می‌رفتم و کار یک مدافع وسط را هم انجام می‌دادم. کی‌روش استنلی شاید بتوانم بگویم از بهترین بازیکنان خارجی است که به ایران آمده است و مهار کردنش کار سختی بود.


وی در مورد ضربات پنالتی پایانی بازی خاطرنشان کرد: ما روی پنالتی‌ها خیلی تمرین کرده بودیم ولی ضربات پنالتی 50-50 است و امتیاز میزبانی سپاهان هم به کمکش آمد و تماشاگران خیلی به آنها کمک کردند. موقع ضربه زدن ما سوت‌های بلندی می‌زدند که تمرکز را می‌گرفت و به هر صورت بازی تمام شد و متاسفانه ما حذف شدیم.


مدافع نساجی با اشاره به آشتی کردن قلعه‌نویی و نکونام پیش از شروع بازی گفت: این موضوع در حیطه مربیان دو تیم است و من بازیکن هستم و نمی‌خواهم ورود کنم ولی فکر نمی‌کنم با هم قهر بوده باشند که بخواهند آشتی کنند و همیشه رابطه خوبی داشتند.


فرجی در مورد بازی با سپاهان در لیگ عنوان کرد: بازی جام حذفی را فراموش کردیم و در حال تمرین و آنالیز سپاهان هستیم تا در لیگ این تیم را شکست دهیم. توجهی به این نداریم که در جام حذفی مقابل آنها شکست خوردیم و فقط به فکر 3 امتیاز و بالا بردن رتبه‌مان در جدول هستیم.


وی در مورد مسائل مالی نساجی اظهار داشت: خدا را شکر نساجی با وجود اینکه در گذشته مشکلات زیادی داشته ولی در حال حاضر پرداختی‌ها به موقع و بدون تاخیر انجام می‌شود و امنیت و آرامش مالی کمک زیادی به تیم کرده است تا شرایط روحی خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها