کد خبر : 1560004 | 17 مهر 1397 ساعت 20:06 | 92.5K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره سکوت سامپائولی در مورد لئو مسی شکست

خورخه سامپائولی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

بالاخره سکوت سامپائولی در مورد لئو مسی شکست

به گزارش "ورزش سه"، در خلال برگزاری جام جهانی اخبار زیادی در مورد اختلاف شدید بین مسی و سامپائولی منتشر شد اما سرمربی سابق آلبی سلسته مسی را متعهدترین بازیکن تیمش توصیف کرد.

 

1321232

 

سامپائولی گفت: "اخبار مربوط به دخالت لیونل مسی در امر مربیگری باورکردنی نبود. او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ تعهد زیادی به تیم داشت و زمانی که پیروز نمی شدیم بیش از همه اذیت می شد. در اختیار داشتن بهترین ها باعث افزایش انتظارات از شما می شود و باقی بازیکنان نیز باید خود را به مسی می رساندند که اتفاقی گاهی ممکن و گاهی غیر ممکن است اما ما هر روز برای رسیدن به این هدف تلاش می کردیم. داشتن لیونل مسی در ترکیب یعنی شما هیچ جایی برای اشتباه کردن ندارید و باید همیشه پیروز شوید.

 

قطعا لیونل مسی می تواند در جام جهانی 2022 قهرمان شود اما بعد از این اتفاقاتی که رخ داد، رسیدن به این هدف نیاز به گذراندن یک پروسه دارد و بسیاری مسائل باید اصلاح شود.

 

برای جام جهانی بعدی یا کوپا آمریکا ما نیاز به سازماندهی، اعتماد فراوان و برآورده شدن همه نیازهایمان داریم و این یعنی اگر در کوپا قهرمان نشدیم، پروژه را ادامه دهیم. باید دست از این تفکر که عدم قهرمانی به معنای شکست می باشد برداشت زیرا ممکن است موفقیت ها در ادامه راه حاصل شود."

دیدگاه‌ها