کد خبر : 1560047 | 18 مهر 1397 ساعت 09:13 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

سامپائولی: از تصمیماتم پشیمان نیستم

خورخه سامپائولی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، پس از شکست در مرحله یک هشتم و حذف از جام جهانی، تاکید کرد که هیچ پشیمانی نسبت به آن دیدار ندارد.

سامپائولی: از تصمیماتم پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین پس از صعود دشوار از مرحله گروهی، به مصاف فرانسه رفت و مقابل این تیم شکست خورد تا در همان مرحله اول حذفی از دور رقابت ها کنار برود. سامپائولی که با شیلی قهرمان کوپا آمه ریکا شده بود، با آرژانتین به موفقیتی دست پیدا نکرد و به خاطر تصمیماتی مثل کنار گذاشتن ایکاردی، همواره تحت فشار بود. حال او تاکید کرد که به هیچ وجه از تصمیماتی که گرفته پشیمان نیست.

 

 

1312833

 

 

او گفت:" من معتقدم تمام ما که در جام جهانی بودیم، از جمله من، تمام تلاشمان را انجام دادیم. من با قلب و روحم کار کردم ولی کافی نبود. فکر نمی‌کنم لازم باشد دوباره راجع به آن روزها تجدید نظر کنم. خیلی چیزها یاد گرفتم. انتقادات به خاطر انتظارات بسیار بود. من با تایید 95 درصدی مردم رسیدم، همه فکر می‌کردند که سامپائولی می‌تواند انگیزه لازم برای موفقیت در جام جهانی را به بازیکنان بدهد. وقتی این اتفاق نیفتاد، انتقادات از من شروع شد.

 

روی دوره ای که در تیم ملی آرژانتین سپری کردم، وقت گذاشتم و آن را بررسی کردم. من به این آنالیزها نیاز دارم تا در مورد آینده ام شفاف فکر کنم.  زمان لازم داشتم تا عمیقا به این تجربه نگاه کنم. من کسی هستم که شغلم مربی گری است. از زندگی رسانه ای دور شدم ولی از صحبت راجع به فوتبال دور نیستم. زندگی اجتماعی خود را حفظ کرده ام، به سینما می‌روم، به کافه می‌روم و ... . هیچکس رو در رو از من انتقاد نمی‌کند."

دیدگاه‌ها