کد خبر : 1560072 | 18 مهر 1397 ساعت 11:01 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکراری از رامین؛ نیشگون های شیرین در اردو!

رامین رضاییان بدون اینکه عضو تیم ملی باشد، یکی از چهره های ویژه تمرینات محسوب می شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، از این موضوع که چرا رامین رضاییان بدون حضور در بین مدعوین به تیم ملی در تمرینات حضور دارد که بگذریم، می توان این ستاره را یکی از چهره های محبوب تیم کارلوس کی‌روش دانست.


رضاییان در روزهای گذشته همواره در بین بازیکنان دیگر محبوب بوده و اگر سری به تمرینات بزنید متوجه می‌شوید که چقدر بازیکنان او را دوست دارند. در تمرین دیروز هم نفرات تیم ملی شوخی های جالبی با رامین انجام دادند. نیشگون هایی که بازیکنان از صورت رامین رضاییان می گرفتند توجه همه را در اردو به خود جلب کرده بود و این رفتارها باعث می شد تا ستاره تیم ملی در جام جهانی حالا که هنوز تیمی باشگاهی برای خود دست و پا نکرده، احساس غریبی نکند.


رضاییان با این شرایط انگیزه زیادی دارد تا طی روزهای آینده بتواند با یک تیم باشگاهی قرارداد ببندد و بار دیگر در لیست تیم ملی قرار بگیرد. البته که حضور کنونی رضاییان در اردوی تیم ملی نیز پر ابهام محسوب می شود و مشخص نیست آیا کی روش در بازی با بولیوی هم با وجود نبودن در لیست اولیه در ترکیب قرار می دهد یا خیر. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن رخ می دهد.


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها