کد خبر : 1560090 | 18 مهر 1397 ساعت 11:13 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

قیچی زدن به موهای ناینگولان و بولت

پرطرفدار ترین آرایشگر فوتبالیست ها کیست؟

شلدون ادواردز، آرایشگر جامائیکایی که به اچ دی کاتز شهرت دارد، موهای بسیاری از فوتبالیست‌های مشهور را کوتاه می‌کند.

پرطرفدار ترین آرایشگر فوتبالیست ها کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، روی دیوار یک آرایشگاه کوچک در جنوب غربی لندن، پیراهن امضا شده بازیکنان بزرگی دیده می‌شود. رحیم استرلینگ، موسی دمبله، گابریل ژسوس و اوسین بولت، از جمله آنها هستند. اینجا مغازه شلددون ادواردز ، ملقب به اچ دی کاتز است.

 

از زمانی که مادر و برادر او در سال 1998 از جامائیکا به بریتانیا مهاجرت کردند، شلدون شروع به آرایشگری کرد و در 6 سال اخیر، اوضاع برای او بسیار خوب پیش رفته است. از لیگ برتر گرفته تا چمپیونزلیگ، از یورو گرفته تا جام جهانی و حتی المپیک نیز هنر ادوارد را روی سر بازیکنان تماشا کرده اند.

 

 

1343914

 

1343905

 

1343906

 

 

او در این رابطه گفت:" این یک موضوع شبکه ای است. وقتی کارتان گرفت، اعتمادی شکل می‌گیرد که این برای بازیکنان خیلی مهم است."

 

 

1343907

 

 

او که یک خودرو هوشمند دارد، با همین خودرو به سراغ مشتری هایش می‌رود. او ادامه داد:" من می‌توانم در منچستر، رم اسپانیا، آلمان و ... باشم. می‌توانم در هر جایی باشم، تمام کشورها. به خاطر رحیم، 8 یا 9 بازیکن در منچسترسیتی مشتری من هستند. به خاطر رودیگر، 7 یا 8 بازیکن در چلسی."

 

اما جام جهانی اوج فعالیت او بود. اچ دی کاتز در اردوی تیم ملی انگلیس، بلژیک، نیجریه، آلمان، سنگال و سوئیس حاضر شد. او گفت:" همه می‌دانند که یک برند به تمام دنیا سفر می‌کند تا موهایشان را کوتاه کند و حتی در روسیه هم می‌توانند از خدمات من استفاده کنند. رودیگر گفت بیا این کار را انجام دهیم. او اولین نفری بود که من را به روسیه برد. او انسان با فکری است و من را جایی برد که بازیکنان زیادی حضور داشتند.

 

 

1343909

 

 

ناینگولان از جمله بازیکنانی است که ظاهرش برایش اهمیت بسیاری دارد. وقتی با هم ملاقات کردیم، او کسی را دید که می‌تواند از ظاهرش مراقبت کند. من به آرایشگر شخصی راجا تبدیل شدم. وقتی به ایتالیا می‌روم، به عنوان آرایشگر راجا شناخته می‌شوم. همه در فرودگاه من را می‌شناسند. در خانه اش می‌مانم، با خانواده اش خوش می‌گذرانیم.

 

زمان بستن قرارداد با اینتر رسیده بود و او فکر می‌کرد اوضاع موهایش خراب است و آرایشگرش نیز در روسیه بود. او خواسته بود که وقتی آرایشگرش اضافه شد، این کار را انجام دهد. من همان روز به ایتالیا رفتم و درست پس از اینکه موهایش را زدم، او پای قرارداد رفت."

 

 

 

1343902

 

 

اما همکاری با اوسین بولت، قهرمان جامائیکایی دو و میدانی، مهم ترین اتفاق زندگی برای ادواردز بوده است. او در رابطه با کوتاه کردن موهای اوسین بولت گفت:" این موضوع چیزیست که همیشه دوست داشتم انجام دهم. رویایم این بود. "

دیدگاه‌ها